  • 11. Data: 2012-01-24 22:24:12
    Temat: Re: Szyby Nordglass
    Od: "M1SLQ" <m...@m...o2.pl>

    > Podgrzewane są gejowe.

    Masz na to jakiś dowód, czy musi nam wystajczyć Twój autorytet, o
    Nieomylny?

    Pozdrawiam

  • 12. Data: 2012-01-24 22:29:51
    Od: to <t...@i...pl>

    begin M1SLQ

    > Masz na to jakiś dowód, czy musi nam wystajczyć Twój autorytet, o
    > Nieomylny?

    Padło szybko.

  • 13. Data: 2012-01-24 23:03:28
    Od: "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <w...@o...pl>

    W dniu 2012-01-24 21:12, Waw pisze:
    > Witam,
    >
    > w Peugeocie 607 mam peknieta przednia szybe. Te usterke obejmuje
    > ubezpieczenie, jednak tylko ze wspolpraca z zakladem, ktory ma wylacznie
    > szyby marki Nordglass.
    >
    > Co sadzicie o tych szybach?
    >
    > I gdzie mozna sie dowiedziec, ile taka szyba kosztuje +/-? (Pobieznie
    > przejrzalem google, to tylko mozna zamowic konkretna wycene)

    ASO: cena maksymalna to 1596 PLN (netto)...

    za stroną http://public.servicebox.peugeot.com - tam się trzeba
    zarejestrować (bezpłatnie) i masz dostęp do katalogu części zamiennych
    oraz ich cen maksymalnych...

    --
    Wojciech Smagowicz

  • 14. Data: 2012-01-24 23:21:45
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 24-01-2012 21:58, to pisze:
    > Podgrzewane są gejowe.

    Łżesz, udowodnij!

    --
    Paweł

  • 15. Data: 2012-01-24 23:23:23
    Od: to <t...@i...pl>

    begin DoQ

    > Łżesz, udowodnij!

    Wystarczą odciski palcuw?!

  • 16. Data: 2012-01-24 23:27:10
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 24-01-2012 23:23, to pisze:
    > Wystarczą odciski palcuw?!

    Udowodnij że wystarczą!1

    --
    Paweł

  • 17. Data: 2012-01-24 23:54:48
    Od: kkk <m...@g...com>

    On 24 Sty, 23:27, DoQ <p...@g...com> wrote:

    > Udowodnij że wystarczą!1

    Miałem kiedyś inną szybę i ona od razu pękła, Nordglass nie pękła
    wcale.

  • 18. Data: 2012-01-25 00:28:10
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    >Miałem kiedyś inną szybę i ona od razu pękła, Nordglass nie pękła
    >wcale.

    No, ja mialem kiedys szybe oryginalna i pekla, dziadostwo jedne. Dopiero
    nordglass sie trzymie jak trza.

    sz.

  • 19. Data: 2012-01-25 00:33:31
    Od: to <t...@i...pl>

    begin szufla

    > No, ja mialem kiedys szybe oryginalna i pekla, dziadostwo jedne. Dopiero
    > nordglass sie trzymie jak trza.

    Popjeram!!!1

  • 20. Data: 2012-01-25 02:20:37
    Od: "G Nowak" <g...@g...com>

    > Podgrzewane są gejowe.

    To znaczy wesole (gay) z jezyka saskiego !111jeden jeden

    --
    pozdr