  • 21. Data: 2012-01-25 12:06:18
    Temat: Re: Szyby Nordglass
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2012-01-24 21:36, P.B. pisze:

    > Szklane są. Myślisz, że pomiędzy szybami różnych producentów są zauważalne
    > różnice? Szyba, to szyba

    Powiedz to użytkownikom GorillaGlass ;)

  • 22. Data: 2012-01-25 14:04:39
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Wed, 25 Jan 2012 12:06:18 +0100, Jakub Witkowski napisał(a):

    > Powiedz to użytkownikom GorillaGlass ;)

    Co mam im powiedzieć? Że tłuką się jak każde szkło? HTC Wildfire S
    wystarczy upadek z wysokości metra na dywan i GG pękło ładnie przez środek.
    iPhony masowo mają wymieniane digitizery potłuczone w drobny mak.

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek

  • 23. Data: 2012-01-25 19:01:10
    Od: " " <a...@N...gazeta.pl>

    Witam serdecznie.

    Waw <n...@m...ru> napisał(a):
    ..
    > szyby marki Nordglass.
    >
    > Co sadzicie o tych szybach?
    Tanie i niskiej jakości. Są tak miękkie jakby były z tworzywa. Zimą zapomnij o
    skrobaniu.
    Mam już trzecią. Oryginalna w CR-V po 6 latach i 300kkm. miała mniej zarysowań
    niż ta po 2 tygodniach.
    W ub. roku koleś myjący szyby na światłach, zarysował mi ją brudną gąbką!
    Na szczęście pękła samoistnie miesiąc temu.
    Teraz mam tylko trochę porysowaną.
    Ale darowanemu (służbowemu) koniowi w zęby się nie zagląda.
    Pozdrawiam.

    Sebastian
    http://speedyelise.fora.pl

  • 24. Data: 2012-01-25 19:36:32
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

> [...]
    > W ub. roku koleś myjący szyby na światłach, zarysował mi ją brudną gąbką!
    > Na szczęście pękła samoistnie miesiąc temu.

    Przestan bo jeszcze ktos uwierzy, ze to wszystko prawda :)

    sz.

  • 25. Data: 2012-01-26 22:06:19
    Od: " " <a...@N...gazeta.pl>

    szufla <b...@e...pl> napisał(a):
    > Przestan bo jeszcze ktos uwierzy, ze to wszystko prawda :)
    Oby...
    Pozdrawiam.

    Sebastian
    http://speedyelise.fora.pl