  • Data: 2016-06-29 23:13:03
    Temat: Re: T-Mobile karta na abonament - co ze środkami?
    Od: Irokez <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-06-29 o 21:45, PlaMa pisze:

    > Rozwiń proszę. Można kupić bon za SMS Premium? Jakiś link?

    Kurde, będzie że reklama...
    Ano przez pośrednika, wpisz w goglarke 'zakupy za sms'
    Chwilę to trwa z tego co poczytałem w teście jak to działa, ale lepiej
    poczekać i coś odzyskać niż ma przepaść.
    Timobajlowi dziękuję do końca moich dni za takie wredne uruchamianie na
    siłę usług i kasowanie za nie. Gorzej jak wyłudzające kasę SMS'y, bo tam
    trzeba jednak wysłać SMS aby się zapisać na premium, a timobajl sam
    włącza i trzeba się ekstra wypisywać.

    --
    Irokez