  • 211. Data: 2009-12-02 13:41:33
    Temat: Re: TPSA władcą internetu (blokada portu 25) - moja korekta
    Od: Pawel Malachowski <p...@n...niewazne>

    Dnia 02.12.2009 Wojciech Puchar <w...@w...tensor.gdynia.pl> napisał/a:

    > Definicja jest bardzo prosta. Wszystkie inne elementy to usługi dodatkowe,
    > wszelkie ingerencje w te pakiety IP (blokowanie, przetwarzanie) to jest
    > ZMIENIONA/OGRANICZONA usługa przyłączenia do sieci internet.

    TTL-a też nie można zmieniać?

    A reklasyfikować DSCP?

    --
    Paweł Małachowski

  • 212. Data: 2009-12-02 13:57:29
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    Wojciech Puchar wrote:

    > Stało się to że operator a ściślej faktyczny organ władzy państwowej mówi
    > obywatelom jak mają coś robić. w tym przypadku jakie pakiety wolno wysyłać
    > przez sieć internet a jakie nie.

    Od kiedy &TP jest organem wladzy panstwowej?

    Ba, operatorzy juz od dawna wycinaja szereg roznych rzeczy. Musisz
    koniecznie zaskarzyc gdzies, ze najprawdopodobniej nie mozesz wyslac
    w swiat np. pakietu z podanym zrodlowym adresem 192.168.0.1!
    Skala faktow na temat ktorych nie masz swiadomosci moze cie zatrworzyc.

    > Dacie palec, stracicie ręke. a potem głowe. wasza sprawa

    No tak, sila branzowego argumentu godnego przecietnej merytoryki na
    polipie powala. Czy zrobiles juz sobie kapelutek z cynfolii?

    --

    memento lorem ipsum

  • 213. Data: 2009-12-02 17:07:06
    Od: Bartosz Feński aka fEnIo <f...@d...org>

    W artykule Wojciech Puchar napisał(a):

> [...]
    > wszelkie ingerencje w te pakiety IP (blokowanie, przetwarzanie) to jest
    > ZMIENIONA/OGRANICZONA usługa przyłączenia do sieci internet.

    Zacznij bawić się w spoofing na swoim DSLu i wróć jak już wyjdzie, że nie
    bangla.

    pozdr,
    fEnIo

    --
    ,''`. Bartosz Fenski | mailto:f...@d...org | pgp:0x13fefc40 | irc:fEnIo
    : :' : 32-050 Skawina - Glowackiego 3/15 - malopolskie v. - Poland

  • 214. Data: 2009-12-02 17:16:47
    Od: Bartosz Feński aka fEnIo <f...@d...org>

    > napewno. pewnie wieprzowine zjedli ;)

    Zdajesz sobie sprawę, że w niektórych firmach na słuchawkach pracuje na
    przykład 300 osób? Jakie jest prawdopodobieństwo, że kilkanaście jest na L4
    właśnie? Albo na urlopie?

    To ja Ci podam przykład. 62 osoby w dziale.

    W dniu dzisiejszym:
    L4 - 4
    Urlop - 5
    Odbiór soboty/niedzieli pracującej - 2

    Weź wyjdź kiedyś z serwerowni.

    > Akurat.

    Właśnie *tak* to wygląda często.

    > Nie, ale znam tych co pracują. A może pracowali bo żaden normalny człowiek
    > długo tam nie wytrzyma, mając pracować jak robot. Oni mają ustalone od góry
    > wszystko co mają mówić.

    Taaa... i często słyszą "niech mi pani tu nie pierdoli wyuczonych regułek
    tylko powie o co chodzi" i zaczyna się motanie, dochodzi stres.

    Przez takich krzykaczy jak Ty ;P

    > Skoro tak mówili to znaczy że tak im kazano i jest to celowa robota.

    Skoro tak mówisz to znaczy, że ktoś Ci tak kazał i jest to celowa robota.
    Ile Ci płacą spamerzy?

    > Możliwość zdjęcia blokady jest (by do sądu ich nikt nie podał),
    > a jednocześnie wmawiają że nie można.

    Ręce mi opadają jak słyszę jak pewny jesteś tego, że to odgórnie ustalone.

    Zadzwoń za 2 tygodnie to pewnie będą Twoje ukochane regułki gdzie miła
    blondynka poprowadzi Cię za rączkę krok po kroku jak zdjąć blokadę.

    Wierz mi.

    > Głównie to są wszędzie. Natomiast po pewnym czasie w TP będą WYŁACZNIE
    > przymuły + niewielki procent tych co naprawde nie mają wyboru.

    Powiedział Wojciech "PROROK" Such^WPuchar.

    > W sumie to dobrze. Wtedy np. odrzucanie poczty wysyłanej z TP będzie jeszcze
    > bardziej uzasadnione, bo nic sensownego i tak z TP nie przyjdzie.

    Aż mi się komentować nie chce.

    Po prostu trollujesz.

    pozdr,
    fEnIo

  • 215. Data: 2009-12-02 17:17:21
    Od: Wojciech Puchar <w...@w...tensor.gdynia.pl>

    > Po co nam tu dupę zawracasz? Podpisywały gały co brały. Idź do operatora i

    No właśnie w umowie nie ma o blokadach. Gdyby było to może bym o tym pisał
    ale dla beki z jej klientów.

  • 216. Data: 2009-12-02 17:18:36
    Od: Wojciech Puchar <w...@w...tensor.gdynia.pl>

    > Od kiedy &TP jest organem wladzy panstwowej?
    Tak samo jak TVN, i wielu podobnych. formalnie nie, w praktyce tak.

    > Ba, operatorzy juz od dawna wycinaja szereg roznych rzeczy. Musisz
    > koniecznie zaskarzyc gdzies, ze najprawdopodobniej nie mozesz wyslac
    > w swiat np. pakietu z podanym zrodlowym adresem 192.168.0.1!

    Możesz. Tyle że on nie ma odbiorcy więc wycięcie go u źródła jest tylko
    optymalizacją transmisji a nie ingerencją.

  • 217. Data: 2009-12-02 17:19:06
    Od: Wojciech Puchar <w...@w...tensor.gdynia.pl>

    > TTL-a też nie można zmieniać?

    można. o jeden po każdym routerze. Do tego to służy.

  • 218. Data: 2009-12-02 17:19:24
    Od: Bartosz Feński aka fEnIo <f...@d...org>

    > Źle bo nie ma o tym w umowie. Powinna to być opcja. Np "darmowy pakiet
    > bezpieczeństwa TP" ochraniający userów przed ich własną niewiedzą.

    To załóż sobie kurwa firmę i zrób w ten sposób, a oprócz tego najmij
    pierdyliard ludzi by wypełniać prawo i zwalczać spam.

    EOT jak dla mnie. Jesteś niereformowalny.

    Założył sobie kurwa sieć na 300 ludzików i zgrywa speca od firm, które
    trzysta to mają, ale pewnie sprzątaczek.

    pozdr,
    fEnIo

  • 219. Data: 2009-12-02 17:19:47
    Od: Wojciech Puchar <w...@w...tensor.gdynia.pl>

    > Zacznij bawić się w spoofing na swoim DSLu i wróć jak już wyjdzie, że nie
    > bangla.

    A co ma do tego spoofing. Przecież to jest w oczywisty sposób niepoprawne -
    numer IP nadawcy jest fałszywy.

  • 220. Data: 2009-12-02 17:23:26
    Od: Bartosz Feński aka fEnIo <f...@d...org>

    > Tak samo jak TVN, i wielu podobnych. formalnie nie, w praktyce tak.

    > Możesz. Tyle że on nie ma odbiorcy więc wycięcie go u źródła jest tylko
    > optymalizacją transmisji a nie ingerencją.

    ROTFL.

    Skąd wniosek, że nie ma odbiorcy?

    A co gdy spróbuję wysłać pakiet uszkodzony, ale mam taką fanaberię by
    transmisję oprzeć na takich pakietach?

    A co jak sobie zechcę posłać pakiety z MTU 2400. Mam gwarancję, że nie
    zostanie to przycięte do 1500?

    Przecież to wszystko transmisja IP.

    pozdr,
    fEnIo