  • 51. Data: 2013-10-08 19:12:35
    Temat: Re: Drogówka w akcji LOL
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-10-08 09:01, masti pisze:
    > bo takie akcje zdarzają się wszędzie. Wieć wnioskowanie z jednego
    > przypadku o nieudolności całej policji jest bez sensu
    > http://www.youtube.com/watch?v=kUr0ti6o-Hs

    Gdzie wszędzie? Oglądałeś to co prezentujesz?
    I jaki to ma związek z nieudolnością dzieci z niedowagą w mundurkach?
    Wytyczne odnośnie rekrutacji i szkolenia odnoszą się do całej policji w
    kraju.

    --
    Krzysiek
    http://niewygodne.info.pl/index.htm

  • 52. Data: 2013-10-08 19:34:39
    Temat: TVN Uwaga
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    Dzisiaj o 19:50 TVN Uwaga.
    Bedzie o wyszkolonychsupermenach w mundurkach:)

  • 53. Data: 2013-10-08 20:20:43
    Temat: Re: TVN Uwaga
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-10-08 19:34, Krzysztof 45 pisze:
    > Dzisiaj o 19:50 TVN Uwaga.

    Na TTV ciąg dalszy kompromitacji Sokołowskiego.

  • 54. Data: 2013-10-08 20:33:39
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-10-08 20:20, Krzysztof 45 pisze:

    > Na TTV ciąg dalszy kompromitacji Sokołowskiego.

    Oglądam, masakra...

  • 55. Data: 2013-10-08 20:45:17
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    > Na TTV ciąg dalszy kompromitacji Sokołowskiego.

    Wg. niego wszystko jest git. Nic nowego...

  • 56. Data: 2013-10-08 21:15:37
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-10-08 20:45, DoQ pisze:

    > Wg. niego wszystko jest git. Nic nowego...

    Smutno mi się zrobiło po tym reportażu. Wiedziałem że jest źle, ale
    teraz uświadomiłem sobie jak jest źle. Masakra to mało powiedziane.

  • 57. Data: 2013-10-08 21:31:18
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    > Wg. niego wszystko jest git. Nic nowego...

    To jest przerażające.
    To o Bytowie.
    Szef MSW Bartłomiej Sienkiewicz mówił w radiowej Jedynce, że jest pełen
    podziwu dla funkcjonariuszy, którzy nie sięgnęli po środki ostateczne i
    w finale udało im się spacyfikować zatrzymanego.

  • 58. Data: 2013-10-08 22:00:02
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail @vp.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > Na TTV ciąg dalszy kompromitacji Sokołowskiego.

    Cóż, jak sie wysyła kogos takiego, zeby bronił dobrego imienia policji to
    może byc tylko gorzej...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Najpewniejszą metodą zachowania tajemnicy jest

  • 59. Data: 2013-10-08 22:27:06
    Od: AZ <a...@g...com>

    Dnia 08.10.2013 Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl> napisał/a:

> [...]
    > podziwu dla funkcjonariuszy, którzy nie sięgnęli po środki ostateczne i
    > w finale udało im się spacyfikować zatrzymanego.

    No wlasnie, mogli zabic a nie zabili.

    Tyle ze Sienkiewicz, szef MSWiA, nie wie nawet kiedy policjant moze uzyc broni
    palnej i to jest dopiero zenada.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 60. Data: 2013-10-08 22:44:33
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-10-08 22:27, AZ pisze:

    > No wlasnie, mogli zabic a nie zabili.
    >
    > Tyle ze Sienkiewicz, szef MSWiA, nie wie nawet kiedy policjant moze
    > uzyc broni palnej i to jest dopiero zenada.

    On sobie sprawy nie zdaje, że ci policjanci by siebie pozabijali gdyby
    użyli broni, co było powiedziane przez dziennikarza w "Uwaga po uwadze"
    i co ja na początku stwierdziłem.
    A mało tego, Sokołowski stwierdził że nawet przy takim oporze biernym,
    tez pałki im nie wolno użyć.

    Ten poszkodowany stwierdził, że potem został spałowany przez tę
    funkcjonariuszkę i w Berlinie u swojego lekarza zrobił obdukcję. Wrzucił
    foty posiniaczonego ciała. Chyba im nie odpuści.