  • 41. Data: 2013-10-08 14:33:08
    Temat: Re: Drogówka w akcji LOL
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-10-08 14:17, AZ pisze:

    > Swiadoma? Nieoznakowany radiowoz w krzakach poza terenem zabudowanym i katem oka
    > (podczas wyprzedzania) gosc w niebieskiej koszuli cos machajacy.

    To wygląda na alternatywną wersję rzeczywistości (żeby nie było, samych
    policjantów bronić nie zamierzam).

  • 42. Data: 2013-10-08 14:36:38
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-10-08, m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com> wrote:

    > i dlatego dwojki 'nowych' nie posyla sie razem, a 'stary' mialby wystarczajaco
    > duzo doswiadczenia zeby ocenic sytuacje i wezwac jakies wsparcie zanim zabralby
    > sie za cos takiego wiedzac ze w razie problemow nie bedzie w stanie sobie
    > poradzic

    Tyle ze policjantka ma stopien starszego sierzanta wiec OIDP sluzy minimum 4 lata.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 43. Data: 2013-10-08 14:39:38
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-10-08, Artur Maśląg <n...@w...pl> wrote:

    > To wygląda na alternatywną wersję rzeczywistości (żeby nie było, samych
    > policjantów bronić nie zamierzam).

    To nie jest alternatywna wersja rzeczywistosci (ktora probujesz wielu tutaj
    wmawiac a mi nie pierwszy raz). 4 lata temu, slynna Vectra z Ryk, trasa na
    Lublin. Stali w strone Warszawy i nagralo sie im jak wyprzedzam na podwojnej
    ciaglej, policjant machal z pobocza po lewej stronie.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 44. Data: 2013-10-08 14:44:19
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-10-08 14:39, AZ pisze:

    > To nie jest alternatywna wersja rzeczywistosci (ktora probujesz wielu tutaj
    > wmawiac a mi nie pierwszy raz).

    Oczywiście, że alternatywna. Z tego co podawała policja to najpierw się
    zatrzymał, po czym stwierdził że nie będzie rozmawiał i w pedał.
    Nikomu niczego wmawiać. Zresztą sam to gdzieś napisał/powiedział.

  • 45. Data: 2013-10-08 14:46:18
    Od: hisjusz <h...@w...pl>

    > Po jakiej ucieczce? Z dzieckiem i teściową w samochodzie? Zwariowałeś?
    > Gość nie złamał prawa. Policja w cywilnym samochodzie próbowała go
    > zatrzymać - miał prawo się nie zatrzymać i zgłosić do komisariatu.

    Co za różnica? Zatrzymany zachowuje się nerwowo i nie stosuje się do
    poleceń.Nie zatrzymał się do kontroli, uciekł więc złamał prawo.

  • 46. Data: 2013-10-08 15:04:02
    Od: p...@g...com

    --Gdyby zatrzymywany ruszył na Policjantów z "ręcyma" użyli by broni żeby się bronić,
    od tyle.

    jasne, 6 kul w glowe bo koles byl uzbrojony w "ręcyma" ? rozumiem ze jak on ma motyke
    to oni potrzebuja kalacha a jak proce to minimum bazooke ?

    --Teraz by było ujadanie jaka Policja zła że strzelała do niewinnego obywatela.

    i prawidlowo, jak policjant nie potrafi sobie poradzic bez gnata z kolesiem
    uzbrojonym w "ręcyma" to jest dupa a nie policjant i nie ma co tu teorii dorabiac :-)

    ps rozbawiles mnie przed fajrantem, dzieki :-)

    P.

  • 47. Data: 2013-10-08 15:33:41
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    Użytkownik "Artur Maśląg" <n...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Oczywiście, że alternatywna. Z tego co podawała policja to najpierw się
    > zatrzymał, po czym stwierdził że nie będzie rozmawiał i w pedał.
    > Nikomu niczego wmawiać. Zresztą sam to gdzieś napisał/powiedział.

    wy o dwoch roznych sytuacjach piszecie
    jeden o swoim przypadku a drugi o filmowym....

    --
    pozdr

    tck(at)top.net.pl

  • 48. Data: 2013-10-08 17:17:04
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Marcin N" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:5253b54c$0$2190$6...@n...neostrada
    .pl...

    > http://wiadomosci.onet.pl/kraj/szef-msw-broni-policj
    antow-z-bytowa/cygq9

    > "W sprawie interwencji nie ma żadnego postępowania wewnętrznego w
    > bytowskiej komendzie. Zatrzymany mężczyzna został ukarany grzywną w
    > wysokości pięciu tysięcy złotych za stawianie oporu podczas zatrzymania i
    > znieważanie policjantów oraz mandatem wysokości tysiąca złotych za
    > niezatrzymanie się do kontroli."
    >
    > I co? Przecież to kpina.

    Niekoniecznie.
    Ponoć nawiał z kontroli i próbował ich przejechać wcześniej, więc raczej
    mogli mieć uzasadnienie.

  • 49. Data: 2013-10-08 18:35:30
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-10-08 08:46, Andrzej Lawa pisze:
    > Drogie dziecko, ty za pewnie nigdy w życiu żadnej konkretne roboty
    > nie wykonałeś, bo jakbyś wykonał to byś wiedział, że dopiero praktyka
    > czyni mistrzem.

    Drogie dziecko, tutaj nie trzeba mistrzów, tylko trochę postury i
    wyszkolenia w obezwładnianiu gdy pracuje się na ulicy a nie w szatni.
    Nie pojmujesz tego?

    > "Nowy" zawsze będzie nieporadny. Plus należy pamiętać, że nie każdy
    > policjant jest siłaczem.

    Piepszysz jak Sokołowski LOL
    cyt.
    "Nie każdy funkcjonariusz jest supermenem jak byśmy sobie tego chcieli
    Nie każdy jest terminatorem jak byśmy tego sobie chcieli..."
    Żenada.
    Jak by zaszlachtował tych dzieciaków, to następnym razem zastanowili by
    sie kogo wypuszczaja do pracy na ulicy.
    --
    Krzysiek
    http://niewygodne.info.pl/index.htm

  • 50. Data: 2013-10-08 19:00:38
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    > Drogie dziecko, ty za pewnie nigdy w życiu żadnej konkretne roboty
    > nie wykonałeś, bo jakbyś wykonał to byś wiedział, że dopiero praktyka
    > czyni mistrzem.

    Drogie dziecko, te dzieci w mundurkach maja marne szanse na to by dożyć
    dnia bycia mistrzem.

    > "Nowy" zawsze będzie nieporadny. Plus należy pamiętać, że nie każdy
    > policjant jest siłaczem.

    Sokołowskiego się nasłuchałeś i powtarzasz te brednie? LOL