  • 51. Data: 2011-09-15 13:13:52
    Temat: Re: TVN turbo
    Od: robot <a...@o...pl>

    On 14 Sep 2011 22:50:59 GMT, to wrote:

    > begin lublex

    > Nie bronię pijaków, tylko logiki. Pijany to pijany. Morderca to morderca.
    >
    > PS. Piwa nie lubię.

    Daj spokój, większość ludzi jest bardzo odporna na logikę i to widać
    wszędzie.

    --
    pozdrawiam

  • 52. Data: 2011-09-15 13:34:07
    Od: Excite <n...@n...bedzie.pl>

    W dniu 2011-09-15 11:48, to pisze:
    > No i współczuję. Ale to pijany debil, a nie morderca. No chyba, że celowo
    > zabił, ale wątpię, bo raczej nikt nie planuje dokonać morderstwa po
    > pijaku.

    Idąc tym tokiem rozumowania to gdy kibole leją kogoś maczetami i dojdzie
    do śmierci ofiary to również powinniśmy mówić o wypadku śmiertelnym a
    nie morderstwie. No bo przecież oni nie chcą zabić a jedynie zranić.

  • 53. Data: 2011-09-15 14:03:50
    Od: "Bhastek" <bhastek@WYTNIJ_TO.op.pl>

    > J.w., argumentacja na poziomie gimnazjum.

    Twoja natomiast na zasadzie zakutego prawnika który ma w głowie przepisy,
    bełkocze prawniczym językiem i myśli że ma rację na wyłączność. Mogę sobie
    mieć zdanie jak wielu wypowiadających się (wsiadł po pijaku - świadomie
    zabił), a że prawo mówi inaczej to jasne dla mnie jak słońce. A swoją drogą
    gwałt na kobiecie w USA to kilkadziesiąt lat, u nas kilkanaście miesięcy -
    też mam prawo się z tym nie zgodzić, bo jeden z drugim zakutych profesorów
    prawników nie ma wyłączności na rację. Ale, że nie jestem zakutym prawnikiem
    to będzie to tylko moje prywatne zdanie, choćby i na poziomie przedszkola. A
    Ty podając argument o dyskusji z gimnazjum tylko się osmieszasz, bo jakie
    jest prawo to my wiemy.
    pozdr.

  • 54. Data: 2011-09-15 14:07:17
    Od: "Bhastek" <bhastek@WYTNIJ_TO.op.pl>

    > ŚWIADOMEGO DZIAŁANIA KIEROWCY - o jakiej świadomości mówimy po alkoholu -
    > przecież po takim napitku każdy ma świadomość, że nawet lepiej prowadzi
    > niż po trzeźwemu i co on nie da rady, nie zmieści się między mostem, a
    > drzewem...

    Jak robię z siebie idiotę po pijaku to nie piję. Ewentualnie jak wiem, że
    robię idiotyzmy po pijaku to zostawiam kluczyki w domu.
    To jest świadomość.
    Trzeba zdawać sobie sprawę z konsekwencji własnych czynów.
    pozdr.

  • 55. Data: 2011-09-15 14:33:13
    Od: Bartek Kacprzak <b...@g...com>

    On 15 Wrz, 00:19, Maciek <d...@p...onet.pl> wrote:

    > To swiadczy o mozliwosci dokonania oceny wlasnego stanu przed podjeciem
    > decyzji.

    > Ciesze sie, ze moglem Cie rozbawic.
    Szkoda czasu na dyskusje z nim, z betonem nie wygrasz.

    pozdrawiam
    Bartek

  • 56. Data: 2011-09-15 14:35:23
    Od: Bartek Kacprzak <b...@g...com>

    On 15 Wrz, 09:01, Krzysiek Kielczewski
    <k...@g...com> wrote:

    > Wsiadając na trzeźwo też można zabić przypadkową osobę. Chyba nie jesteś
    > na tyle arganckim bucem, żeby to zignorować, nie?
    Czyli stawiasz znak rownosci pomiedzy pijanym i trzezwym kierowca?
    Czy jednakowo prowadzisz samochod na trzezwo i po wypiciu?

    Bartek

  • 57. Data: 2011-09-15 15:08:43
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-09-15 01:13, to pisze:
    > begin lublex

    > Oczywiście. Jeśli postanowi kogoś zabić i swój zamiar wykona. A nie
    > postanowi dojechać do domu i po drodze, przypadkowo, kogoś trafi.

    To wszystko jest dość płynne. Czy, gdy ktoś strzelający na oślep w tłum,
    kogoś trafi, to był to wypadek czy zabójstwo? Przecież nie planował
    zabić nikogo konkretnie, strzelał na oślep. Jazda po pijaku odrobinę
    przypomina taką sytuację. Tak jak osoba strzelająca powinna być
    świadoma, że kogoś trafi, tak ktoś pijany za kółkiem powinien być
    świadomy, ze może kogoś trafić. Nawet jak nie planował zrobić tej
    konkretnie ofierze, która ucierpiała

    A.

  • 58. Data: 2011-09-15 15:12:42
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-09-15 12:04, venioo pisze:

    > Powinni go oddać nagiego w ręce rodzin tych nieżyjących ludzi i
    > publicznie wyemitować w TV w godzinach najlepszej ogladalnosci co z nim
    > zrobili.

    Sęk w tym, że niektórzy są na trochę innym etapie ewolucji niż zakładasz.

    A.

  • 59. Data: 2011-09-15 15:16:02
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "neoniusz" napisał w wiadomości grup
    W dniu 14.09.2011 22:35, megrims pisze:

    >Trzezwi nie uciekaja?

    Nie. Jak trzezwy ucieka to dlatego ze byl pijany :-)

    J.

  • 60. Data: 2011-09-15 15:18:46
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Maciek" napisał w wiadomości
    Dnia 14 Sep 2011 20:57:11 GMT, to napisał(a):

    >Z oboma to samo - publicznie powiesic. Nastepnego dnia na podwojnym
    >gazie
    >jezdzili by tylko ci, co nie maja w domu TV.

    Zartujesz albo rodakow nie znasz.

    Pomyslalby, nie - przepraszam - pomyslal ktos ze dwa lata wiezienia
    zniecheca do jazdy po pijaku.
    I co ? I nic. Tylko teraz jest klopot co z tymi pijanymi rowerzystami
    robic :-)

    J.