  • Data: 2018-04-10 02:50:15
    Temat: Re: Tablet PC i bootowanie
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2018-04-09, Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> wrote:

    > Ani jedna nie wstala do jakiegokolwiek trybu graficznego :D

    A jakbyś zainstalował gołego Debiana lub inną, ale czysto tesktową
    dystrybucję i najpierw zadbał, aby miała dobrze, tzn. odpowiedni swap a
    dopiero potem wprowadzał kolejne elementy?

    Tu widzę:
    https://wiki.debian.org/InstallingDebianOn/Asus/T100
    TA

    ktoś zaszedł całkiem daleko ale ma tam 2GB pamięci, a w Twoim jest tylko
    1GB. Nie wiem ile to robi, ale MZ jak zrobisz krok po kroku to będziesz
    miał większa kontrolę. Np. same X'y bez żadnego dm'a.

    Te co instalowałem na Bay/Cherry Trail'ach miały wszystkie 2G.

    --
    Marcin