  • Data: 2018-04-10 22:01:38
    Temat: Re: Kiano SlimTab 8 MS Win 10 - Było: Tablet PC i bootowanie
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 4/7/2018 9:08 PM, Sebastian Biały wrote:
    > Nabyłem droga kupna z drugiej reki Kiano SlimTab 8 MS. Zawiera toto
    > normalnego Windowsa, w mojej wersji 8.1.

    Po zbackupowaniu NAND odpaliłem instalator Win10.

    Efekt: wolnego miejsca 3.5GB, po kompresji systemowym narzedziem 5GB. To
    całkiem przyzwoicie, da się to jeszcze poobcinać.

    Instalator Win10 bootuje sie bez problemu z USB ale po instalacji nie
    działa połowa urzadzeń w tym wbudowany port SD i dotyk.

    Intel dostarcza jednak paczke sterowników do Z3700 i dziala wszystko [1]
    poza dotykiem (dotyk zachowuje się nerwowo, niby działa ale jest
    nieużywalny). Dotyk wymaga innego sterownika niz tez intela. Mam, gdyby
    ktoś potrzebował.

    Ogólnie instalacja z Win10 jest bez większych problemów, może poza
    haslem instalatora że procesor nie jest 64 bity (!). Klucz licencyjny
    jest w ACPI więc nie pyta.

    Działa calkiem do rzeczy choć tryb tabletowy jest niesłychanie
    upierdliwy, ale to już nie wina tego peceta.

    [1] A przynajmniej nie znalazlem niczego co nie działa.