    From: "HF5BS" <h...@...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Tak se wieczorem opisy czytam na Allegro :-)
    Date: Fri, 6 Jul 2018 21:28:59 +0200

    Użytkownik "Włodzimierz Wojtiuk" <"WBodzimierz Wojtiuk"> napisał w
    wiadomości news:5b3f95fc$0$588$65785112@news.neostrada.pl...
    > Auna AMP-CH02 to solidny dwukanałowy wzmacniacz do auta o dobrych
    > parametrach technicznych i pełnym charyzmy wyglądzie.
    >
    > Obudowa o niskim rezonansie zapewnia bogatą panoramę dźwięków - od
    > niezawodnych basów poprzez równomierne tony średnie aż po swobodnie
    > brzmiące tony wysokie.

    A coś słyszałem od twórcy utworu, że jego zamiarem był niepewny bas,
    szorstka mediana, oraz ściśnięte w kubeł wysokie tony, chciał on w ten
    sposób podkreślić nienaturalność opisywanej dźwiękiem swego utworu
    sytuacji... A tu przyszła taka "ałna" i mu popsuła przekaz :P Jak tania
    dziwka za 130 PLN, bo za tyle kupię romans z nią na Allegro.

    > RMS wzmacniacz 190W max dąży do 1400W. dalej, bez zmniejszania ilości

    190W... zakładając klasę B wzmacniacza i 50% sprawność, wychodzi mi ok.
    15-16*(1/50%), czyli nawet do 30A, a bezpiecznik 15A. Przzyjmując
    przynajmniej 20% zapasu na przestery, powiedzmy, że popłynie tam 12A. Więc
    120W. Jako, że to są 2 kanały, to nie 190, tylko 95, a przy 12A, to nie 120,
    jakby z prawa Ohma wynikało, lecz połowa, czyli 60W na kanał, MAX. 1400 to
    jakaś w p..dę PoMPOwana moc...

    > powietrza może zmniejszyć stężenie i wytrzymałość wzmacniacza
    > 2-kanałowego.

    Głęboki sens tego zdania pozwolił mi zrozumieć dowcip z lat szkolnych:
    Bocian (czy ktobądź) pyta żabę: Która godzina? Żaba wyjmuje termometr,
    patrzy i mówi "niedziela!".

    > Wejścia nisko- i wysokopoziomowe pozwalają podłączyć wzmacniacz do innych
    > udządzeń w aucie.

    Dządzało w zegarze ściennym na okrągłą godzinę, ale przyszli, wymontowali i
    jest co do wzmacza podłączyć :P

    > Wizualnie wzmacniacz wyróżnia się czarną barwą oraz srebrnymi

    Dzięki temu zapewnia gładki opływ panoramy i niezapomniane wrażenia podczas
    ciągnięcia gały (zmiany biegów, a co Wy pomyśleliście?) :))

    > zdobieniami. Podczas pracy podświetlony jest dyskretnym światłem z sześciu
    > diód LED wmontowanych w obudowę.

    Uspokajają i równomiernie rozkładają głębię obrazu.

    > Max. moc jest mocą wyjściową, która może dojść do wzmacniacza przez krótki
    > czas. Muzyka może być odtwarzana na poziomach głośności z pełnymi
    > dynamiki, wzmacniaczy i głośników zmaja zawsze rezerwe mocy. To pozwala

    Nie zmaja, tylko żmija, kurnażesz flak... :P (no, nasz grupowy
    quasi-purysta... a nie, nie będę wika z lasu wołać)

    > na odtwarzanie krótkoterminowego bodźca (np bęben w muzyce
    > elektronicznej), bez elementów technicznych, które zostaną uszkodzone.

    Zaraz... nie macie wrażenia, że tekst zrobiono przez Google Translate, a
    sprzedający nawet nie wie, co tak naprawdę wystawia? Bo za 130 peelenów, to
    chyba nie będzie mi szkoda zrobić unboxing... depacking... NO!! teardown,
    czyli rozbiórkę w drobny mak, aby cię "poznać kotku, co masz w środku".

    Wybaczcie kochani... ale zapytam... czy tylko ja do tak piszącego mam chęć
    zakrzyknąć coś w stylu "Kolego! Byle jak, ale się KURWA zachowuj, proszę!",
    czyniąc przytyk do tego, że nawet błędów nie poprawił, aby tekst chociaż
    językowo był poprawny...?

    --
    Łapy, łapy, cztery łapy,
    A na łapach pies kudłaty.