    From: "dizel" <x...@x...xx>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Tania oferta z nielimitowanymi SMS-ami
    Date: Sat, 03 Dec 2016 02:53:13 +0100

    g...@s...invalid (Adam Wysocki)<> wrote:
    > Hej,
    > Mam taki podział, że mam dwa telefony - jeden służbowy, który stał się
    > moim podstawowym (i z którego dzwonię) i drugi prywatny, zapasowy, za
    > to z wygodną klawiaturą, którego używam tylko do SMS-ów (nie dzwonię z
    > niego ani nie odbieram połączeń, chyba nawet ma rozwalony mikrofon, ale
    > nie przeszkadza mi to, bo wszyscy i tak dzwonią na służbowy).
    > Teraz mam abonament w Playu, płacę 20 zł miesięcznie (10 zł abo + 10 zł za
    > nielimitowane SMS-y) i mi to odpowiada, ale chcę zmienić numer. Kupiłem
> [...]

    Formuła play na kartę z pakietem sms. Za 7 zł masz nielimitowane smsy, jeśli są
    środki na koncie to pakiet się odnawia sam co miesiąc, do tego pakiet netu cykliczny
    2gb za 9 zł lub 600mb za5 zł który też się odnawia sam co miesiąc i kumuluje z
    poprzednim. Po rejestracji włączasz bonusy za rejestrację i otrzymujesz konto ważne
    rok i 10gb.
    To będzie najtaniej,a w taryfie fresh darmowe smsy do wszystkich dostajesz darmowe
    smsy ale tylko za doładowanie, na 30 dni są za doładowanie 30 zł, potem znowu trzeba
    ładować, za drogo by to wychodziło.

    --
    Usenet Reader for Android
    http://android.newsgroupstats.hk