    From: sundayman <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Taśmy LED z nietypowym rozstawem - potrzebny producent.
    Date: Tue, 25 Aug 2015 11:32:20 +0200

    W dniu 25.08.2015 o 11:29, Jarek P. pisze:
    > Panowie, wrzucam na grupę zapytanie ofertowe, bo kilka firm znalezionych w necie
    nawet nie raczyło odpowiedzieć, może tu podpowiecie choć, gdzie producenta szukać:

    > Potrzebny mi jest producent taśm LED, chętnie IP6x, ale z nietypowym rozstawem
    ledów, te musiałyby byc osadzane na taśmie co stałą odległość wynoszącą od 10 do 30cm
    (w zamówieniu byłaby sprecyzowana, na razie podaję widełki). Potrzebna jest póki co
    prototypowa seria kilkudziesięciu metrów bieżących, ale wchodzą w grę również
    zamówienia hurtowe. Podpowiecie, gdzie pytać, a może na grupie się znajdzie ktoś
    chętny?

    http://lmgtfy.com/?q=producent+ta%C5%9Bm+led