    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Date: Tue, 25 Aug 2015 04:13:46 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Taśmy LED z nietypowym rozstawem - potrzebny producent.
    From: "Jarek P." <j...@g...com>

    W dniu wtorek, 25 sierpnia 2015 13:03:56 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > Wystarczy nie pisać że może kiedyś hurtowo. Takie teksty to oszustwo.

    Ok, dostosuję się. Choć szczerze mówiąc trochę mnie to dziwi. Przecież ten tekst,
    jaki by nie był, nic nie wnosi, pytam o konkretne zamówienie, jedynie sygnalizując,
    że byc może będzie tego więcej. Spodziewana przeze mnie odpowiedź i wycena dotyczy
    tego, o co pytam, a nie wizji na przyszłość. Zresztą w swoim zapytaniu wyraźnie
    pytałem o cenę produkcji prototypowej oraz szacunkowy koszt przy zamówieniach
    hurtowych na potem.

    > Jak z takiego modułu wylutujesz dwie diody i zamiast nich wlutujesz kawalek
    cienkiego drutu to będzie dobrze jak zasilisz niższym napięciem. Przy prototypie albo
    produkcji jednostkowej niestandardowe zasilanie jest dopuszczalne.

    O i to jest niezły pomysł, dzięki!