    Subject: Re: Telefon- jaki polecicie
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    From: z <...@...pl>
    Date: Thu, 5 Dec 2019 21:51:35 +0100

    W dniu 2019-12-05 o 20:21, p...@g...com pisze:
    > O ile nie jest niewidoma to zauważy ;-)

    DRAMATYZUJESZ. To tylko telefon. Z głową ważącą 27 kg używa się go
    sporadycznie do serfowania. Szkoda życia ;-)

    > 135 EUR dałem za note 8 4/64 więc redmi 6 za 500 PLN to słaby deal. Xiaomi w mi a2
    lite ma symulator aod czyli na czarnym ekranie w trybie uśpienia wyświetla się krótko
    powiadomienie, proteza ale skuteczna. S7 (edge) to już zabytek chyba pie juz dla
    niego zabrakło ? Samsung klęka przed Xiaomi i tyle ;-)

    Galaxy S7 (bez Edge) Nie widzę obecnie powodu go wymieniać. Chyba że
    spierdolą go następnymi aktualizacjami.

    Może i masz rację ale my tu mówimy o normalnych rozmiarach co jeszcze
    potafią zmieścić się w ręce/kieszeni/torebce ;-).
    Syn ma Redmi7 TRAGEDIA ;-)

    PS. Małe OT
    Testuję właśnie Spotify. Wyobraźcie sobie że ta tak popularna podobno
    poważna aplikacja zawiesza się kiedy traci net.
    Nie ma obsługi błędu. komunikatu cokolwiek. Wisi aż do momentu połączenia.

    Co za łajza to pisała? NIE... Nie tylko na jednym urządzeniu testowałem ;-)