-
Data: 2017-08-18 20:01:02
Temat: Re: Tesla Model 3: jednak silnik z magnesami
Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Robert Wańkowski <r...@w...pl> wrote:
> W dniu 2017-08-18 o 19:39, Pszemol pisze:
>> Poprzednie modele Tesli (Model S i X) używały prądnicy prądu przemiennego.
>> Na dodatek bardzo Tesla była z tego dumna wytykając chętnie wady silników z
>> magnesami stałymi innym producentom...
>>
>> Okazuje się, że w swoim najnowszym i najtańszym Modelu 3 ("dla mass")
>> sięgnięto jednak po silnik z magnesami trwałymi:
>>
>> https://www.edmunds.com/car-news/auto-industry/2017-
tesla-model-3-has-unexpected-electric-motor-design.h
tml
>>
> A ja myślałem, że silniki BLDC są lepsze.
Lepszy/gorszy to bardzo względne określenia i w dużym stopniu werdykt
zależy od przyjętych kryteriów oceny co jest w danej sytuacji lepsze a co
gorsze.
> Co z linkiem? :-(
> www.edmunds.com - Access Denied
> Error code 16
> This request was blocked by the security rules
>
Nie mam pojęcia co - może blokują z poza USA?
Spróbuj pogooglać po tytule artykułu:
"2017 Tesla Model 3 Has Unexpected Electric Motor Design"
Albo po urywku treści:
"The papers show that the long-range Model 3's rated battery capacity is
80.5 kilowatt-hours (the actual usable capacity that Tesla historically
uses to badge its models, which is always lower, never appears on such
documents). They also state that its electric motor produces 258
horsepower. But these facts were arguably not the most important bits of
information contained within the EPA documents.
The big news is this: the Model 3 uses a permanent magnet (PM) electric
motor instead of the AC induction motors used in all Tesla products to
date."
Następne wpisy z tego wątku
- 18.08.17 20:14 p...@g...com
- 18.08.17 20:35 Pszemol
- 18.08.17 20:52 Robert Wańkowski
- 18.08.17 20:58 Robert Wańkowski
- 19.08.17 00:45 Pszemol
- 19.08.17 07:45 Ghost
- 19.08.17 09:25 Robert Wańkowski
- 19.08.17 12:25 Pszemol
- 19.08.17 13:33 Robert Wańkowski
- 19.08.17 14:42 Pszemol
- 19.08.17 15:41 w systemie siła 'POPIS/EU
- 19.08.17 16:55 T.
- 19.08.17 18:26 Janusz
- 20.08.17 22:38 re
- 21.08.17 16:54 Marek
Najnowsze wątki z tej grupy
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=
- 2024-05-17 Bieruń => Administrator i wdrożeniowiec Lotus Notes/Domino <=
- 2024-05-17 Warszawa => Senior Software Engineer PHP (BillPro) Contractor <=
- 2024-05-17 Warszawa => International freight forwarder <=