-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!takemy.news.tel
efonica.de!telefonica.de!ecngs!feeder2.ecngs.de!81.171.118.62.MISMATCH!peer02.f
r7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.
pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.p
l.POSTED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <on78nm$96m$1@dont-email.me> <59972a85$0$5152$65785112@news.neostrada.pl>
<on7a0u$djk$1@dont-email.me> <59973753$0$652$65785112@news.neostrada.pl>
<on7qef$37u$1@dont-email.me> <5997e7fc$0$5159$65785112@news.neostrada.pl>
<on93n8$32n$1@dont-email.me>
<59982216$0$15191$65785112@news.neostrada.pl>
<599ed9ba$0$645$65785112@news.neostrada.pl> <onmtq9$39f$1@dont-email.me>
In-Reply-To: <onmtq9$39f$1@dont-email.me>
Subject: Re: Tesla Model 3: jednak silnik z magnesami
Date: Fri, 25 Aug 2017 11:33:54 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
Lines: 23
Message-ID: <599fef03$0$5163$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.7.246.113
X-Trace: 1503653635 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 5163 83.7.246.113:61740
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2019
X-Received-Body-CRC: 1802652461
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2613453
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Pszemol" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:onmtq9$39f$...@d...me...
J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
>>> Biorąc pod uwagę, że chodzi o rotor to sprawa zrobienia tego
>>> "bezszczotkowo" robi się nietrywialna :-))
>>
>> To samo pomyślałem, aby połączyć dwa silniki. Ale dosłownie. Na
>> jednym wale wirnik z indukcyjnego i magnesy z DC i dwa stojany.
>
> Pszemol dawal fotki, wygladalo to jak dwa silniki na jednym wale :-)
>Na tych zdjęciach był jeden silnik i obok niego falownik nim
>sterujący, w
>podobnej obudowie do silnika.
W okraglej obudowie ?
Dziwne to troche, sam wiesz, ze plytki lubia byc prostokatne, a
radiatory zebrowane.
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 25.08.17 13:24 Robert Wańkowski
- 31.08.17 22:40 Marek
Najnowsze wątki z tej grupy
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=
- 2024-05-17 Bieruń => Administrator i wdrożeniowiec Lotus Notes/Domino <=