  • Data: 2017-06-24 13:55:33
    Temat: Re: Tesla cd...
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 6/24/2017 1:32 PM, Shrek wrote:
    > http://climatechangedispatch.com/study-tesla-car-bat
    tery-production-releases-as-much-co2-as-8-years-of-d
    riving-on-gas/
    > W skrócie - tesla nie jest wcale taka eco. Wyprodukowanie spalinówki to
    > mniej więcej tyle energii co spali przez 80kkm. Do tego bateria 160kkm.
    > Dodatkowo sama jazda też powoduje więcej CO2 niż spaliniakiem. No to
    > teraz wychodzi na to, że spece od globalnego ocieplenia powinni zacząć
    > wrzeszczeć, albo szukać blędu w obliczeniach.

    Wyprodukowanie baterii generuje CO2 ale w przeciwieństwie do samochodów
    spalinowych mozna je przechwycić na miejscu. Spalinowy pierdzi tym i nie
    tylko tym w atmosferę. Warto na takie detale zwracać uwagę bo inaczej to
    czysta propaganda.

    Dodatkowo nigdzie w artykuje nie widzę 80kkm.

    > Dochodzę do wniosku, że jeżdząc swoim już zamortyzowaneym energetycznie
    > samochodem na LPG jestem o rzedy wielkości bardziej "eco", niż ci co
    > całą to niby ekologię promują.

    I dlatego ludzie rozsadni maja LPG z wielu powodów, nie tylko ceny.
    Niestety zaraz okaże się że koszt produkcji zaworó do LPG jest równy 500
    ciapłym posiłkom dla głodujących dzieci w afryce i znowy wychodzi się na
    buraka.