    From: "Kamil" <m...@t...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Titano 1
    Date: Thu, 16 Aug 2018 12:33:08 +0200

    Użytkownik "LordBluzg(R)" napisał:

    > Bo masz USB ustawione jako odtwarzacz multimedialny w telefonie.
    > Powinieneś mieć w opcjach USB (w telefonie) możliwość ustawień czy ma to
    > być odtwarzacz, ładowanie lub przesył plików. Na dodatek nie wiem czy
    > właczyłeś sobie debugowanie, jak poleca program MyPhoneExplorer.
    > Jednak RTFM :)

    Jak już pisałem w instrukcji, którą otrzymałem z telefonem, jest na omawiany
    temat ZERO informacji. I nie tylko na omawiany temat. Praktycznie jest tylko
    jak podłączyc ładowarkę i którym przyciskiem włączyć/wyłączyc telefon.
    Proponuję odnosić się do tej konkretnej instrukcji zamiast bic pianę. Od
    kilku lat mam Sony Xperia i w nim wszystko działa, tak że troche wiem o co
    chodzi i gdzie czego szukać. W tym nic nie działa. Aby dodać fotkę do
    kontaktu musiałem przekopiowac kontakty z SIM do pamięci wewnętrznej. W
    którym miejscu instrukcji o tym napisali? Aby włączyć debugowanie USB
    musiałem znaleźć opcje programistyczne. Wiesz jak to się w tym modelu robi?
    Nie mam również dostępu do internetu. Nie mogę wpisać nazwy APN, bo
    "Ustawienia nazwy punktu dostępu są niedostępne dla tego uzytkownika". Itd.
    itp. Może by tak producent tego gówna sie wypowiedział? A póki co wystawiam
    mu negatywna opinie i nie polecam kupowania tego syfu.