    Newsgroups: pl.comp.pecet
    From: PK <P...@n...com>
    Subject: Re: To się narobi...
    <k8qd68$2s9$1@node2.news.atman.pl> <5...@N...gazeta.pl>
    <k8qnh0$cjc$1@node2.news.atman.pl> <k8qt30$7kr$1@node1.news.atman.pl>
    <1...@m...przemekryk.no-ip.info>
    <s...@n...notb-home>
    <v...@m...przemekryk.no-ip.info>
    <s...@n...notb-home>
    <xq8ez99xw20a$.dlg@maverick.przemekryk.no-ip.info>
    <s...@n...notb-home>
    <1m6bt1z0oc6e7$.dlg@maverick.przemekryk.no-ip.info>
    <s...@n...notb-home>
    <k9btak$68p$1@news2.ipartners.pl>
    <s...@n...notb-home>
    <k9d3bh$nvr$1@news2.ipartners.pl>
    <s...@n...notb-home>
    <k9d9dh$qp8$1@news2.ipartners.pl>
    <s...@n...notb-home>
    <50ba9cde$0$1208$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@n...notb-home>
    <50bc585e$0$26710$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: 03 Dec 2012 18:50:37 GMT

    On 2012-12-03, R.e.m.e.K <g...@d...null> wrote:
    > Dyskusja z Toba to strzal w kolano. Odwracasz kota ogonem, zeby tylko swoje
    > teorie wybronic. Jak mowa o nie sypaniu bsodami tylko "naprawianiu" (czyli
    > tuszowaniu) problemu przez system to masz logi i z nich korzystasz. Jak mowa
    > o plikach to wtedy wg Ciebie wiekszosc ludzi ich nie ogarnia i nie sa
    > istotne. Oczywiscie ta wiekszosc, mimo, ze nie wie ze pliki istnieja i do
    > czego sluza, ta wlasnie wiekszosc ignorantow komputerowych potrafi czytac i
    > interpretowac logi! Brawo. Jakie to wszystko spojne i logiczne.

    A co robi laik komputerowy po BSODzie? Zaczyna rozmyślać nad problemem?
    Nie! Resetuje i żyje dalej.

    BTW: "ignorant komputerowy"? Ale tekst...

    > A tu juz poleciales po bandzie, przemadrzalosc podszyta hipokryzja az
    > trzeszczy. Dla mnie EOT. Szkoda pradu.

    Żaden problem.

    Po prostu traktujesz komputery jako coś super wciągającego i według
    Ciebie trzeba się z nimi pieścić, optymalizować i używać super
    narzędzi, bo tak jest lepiej. I tak dalej. Jesteś pasjonatem.

    Dla większości ludzi komputer jest takim samym urządzeniem jak mikser.
    Po prostu go używają.

    pozdrawiam,
    PK