    From: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: To się narobi...
    Date: Sat, 08 Dec 2012 18:33:39 +0100
    <k9r0gd$q8p$1@node2.news.atman.pl>
    <2...@g...com>
    <50c1c23c$0$1296$65785112@news.neostrada.pl>
    <4...@g...com>
    <k9sp6a$e5q$1@node2.news.atman.pl>
    <c...@g...com>
    <k9t8i7$udv$1@node2.news.atman.pl>
    <s...@n...notb-home>
    <k9tuq3$kjd$1@node2.news.atman.pl>
    <s...@n...notb-home>
    <k9v75l$npr$1@node2.news.atman.pl>
    <s...@n...notb-home>
    <k9vh23$186$1@node2.news.atman.pl>
    <s...@n...notb-home>

    Dnia 2012-12-08 15:49, Użytkownik PK napisał:

    > Potwierdzam, że jest wysoce prawdopodobne, że wszyscy. O to mi
    > przecież cały czas chodzi.

    Cały czas chodzi że wszyscy a nie że wysoce prawdopodobne.

    > Nie wszyscy, ponieważ jest to typowy biurowiec, w którym miejsc pracy
    > starcza tylko dla kadry wysokiego szczebla. Poza tym ileś osób staje
    > na połozonym niedaleko parkingu przy supermarkecie. Nie mniej
    > zdecydowana większość pracowników dociera do tego budynku komunikacją

    Skoro nie wszyscy jeżdżą komunikacją to reszta informacji jest zbędna.

> [...]
    > także taboru). Będąc w innych miastach w Polsce rzeczywiście trochę
    > cierpię przez KM. W Warszawie (i kilku miastach wokół) można świetnie
    > funkcjonować bez samochodu. No ale nie jest to ani tanie ani szczególnie
    > przyjemne miasto, więc "coś za coś".

    > To jest oczywiste. W małych miastach i na wsiach zazwyczaj po prostu
    > nie da się funkcjonować bez samochodu, a jeśli się da, to jest to
    > koszmarnie uciążliwe. Nie mniej cały czas piszę o dużych miastach
    > (głównie na podstawie moich doświadczeń ze stolicy), o czym regularnie

    Jeśli piszesz tylko o dużych miastach czy tylko o stolicy
    powinieneś to podać na początku dyskusji. Oszczędzilibyśmy
    sobie trochę czasu i pisaniny.

    > Kiosk Kolporter, róg Szczęśliwickiej i Dobosza, Warszawa.
    > Happy?
    > :D

    Jeden z ich kiosków to chyba jednak nie całą firma.

    > No to w ogólności nie umiałbym go zakwalifikować. Ważny byłby
    > kontekst. Np. jeśli robiłbym analizę popularności środków
    > transportu w mieście, a Twój kolega pokonywałby 20km gdzieś do
    > przedmieść, a tam przesiadał się w komunikację i nią jeździł
    > po mieście, to wrzuciłbym go do worka użytkowników ziorkomu.
    >
    > A gdyby Twój kolega chodził do pracy 20 km, ale w ostatniej
    > chwili przesiadał się do autobusu na 1 przystanek, to w pewnych
    > sytuacjach moglibyśmy go nazwać "docierającym do pracy komunikacją
    > miejską". Np. gdybyśmy robili prognozę zysku z biletów :).

    Kombinujesz, ja przyznał bym uczciwie że korzysta z obu form
    dojazdu.