    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Date: Sat, 8 Dec 2012 20:16:06 +0100
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Subject: Re: To się narobi...
    <k9pquv$3am$1@node1.news.atman.pl>
    <s...@n...notb-home>
    <k9r0gd$q8p$1@node2.news.atman.pl>
    <2...@g...com>
    <k9sejh$4ik$1@node2.news.atman.pl>

    On Fri, 7 Dec 2012, Radosław Sokół wrote:

> [...]

    Rowerze. Odnotowałem.

    > Wybacz, ale ja potrafię jeździć po lesie rowerem bez mapy.
    > Wystarczy, że w domu sobie zerknę na Google Maps na przykład.

    Ja tak bardzo zupełnie offtopicznie.
    Dajecie głowę za aktualność jednego i drugiego, szczególnie
    w kontekście przejezdności na rowerze?
    Tak się składa, że mam w okolicy niedawno wykończoną część A-1.
    Weryfikację przejezdności przejazdów robiłem organoleptycznie,
    bo żadna z darmowych map nie dawała jasności gdzie przejazdy będą
    (czy i które drogi i dróżki pozostaną), a zdjęcia były opóźnione
    tak ze 3 lata.
    Jedyną w miarę niezacofaną informacją były "społeczne" informacje
    wklepane na Google Earth (nie mylić z Google Maps).
    Było to ponad 6 miesięcy od oddania do użytku tego odcinka A-1
    Dla jasności - aktualny szkic na Google Maps może i jest aktualny,
    ale przejazdy nie będące drogami twardymi zwyczajnie nie są na nim
    zaznaczone.

    pzdr, Gotfryd