  • 21. Data: 2009-01-04 12:58:29
    Temat: Re: Torba LOWEPRO na DSLR - tylko jaka ?
    Od: belferek <r...@g...com>

    On 3 Sty, 18:11, "ZASK" <Z...@s...pl> wrote:
> [...]
    > wiem), chyba na suwak najlepsze (??).
    > - bezpieczna (dla aparatu)
    > - chcialbym wlozyc lustrzanke z zalozonym obiektywem i tulipanem (nie chce
    > raczej zdejmowac kazdorazowo tulipanu)
    > - przydaloby sie jeszcze miejsce na jeden krótki obiektyw (ok. 50-80 mm) +
    > jakas przegródka na akumulator, karte, pendrive, itp....
    > - ksztalt zblizony do prostopadloscianu, nie chce pokrowca w ksztalcie
    > lustrzanki (z wkladanym aparatem pionowo).
    > - nie za duza (duzo latam i potrzebuje niewielka torbe na "bagaz podreczny")

    Mam taką właśnie do sprzedania: http://www.allegro.pl/item521932878_plecak_lowepro_s
    lingshot_100_aw.html

  • 22. Data: 2009-01-04 17:14:26
    Od: "Roman Cierlica" <r...@W...gazeta.pl>

    Akarm <a...@w...pl> napisał(a):

    > Czy próbowałeś chodzić z tym sprzętem kilka godzin? Ja w nim noszę tylko
    > jeden dodatkowy obiektyw i kilka niezbędnych rzeczy osobistych. Jeśli mam
    > schować lampę i jeszcze jakieś szkło, to biorę plecak.
    > Ale niewątpliwie i tak SlingShot jest wygodniejszy do noszenia niż torba.

    Mało tego że noszę to jeszcze byłem z tym sprzętem w Egipcie i sobie
    spacerowałem kilka ładnych kilometrów ale ja jestem wprawiony nie fotograf ale
    turysta http://augustyna.pl/02/20081220/

  • 23. Data: 2009-01-04 19:25:12
    Od: Kell a <k...@n...com>

    "ZASK" <Z...@s...pl> napisał(a):

> [...]
    >lustrzanki (z wkladanym aparatem pionowo).
    >- nie za duza (duzo latam i potrzebuje niewielka torbe na "bagaz podreczny")

    Tez mam 40D... i niedawno pytalem o to samo - moj post (i watek) na grupie

    Kupilem ta:
    http://www.accord-foto.pl/LOWEPRO-SlingShot-100-AW-c
    zarny_p1493.html

    Rozwazalem wersje 200AW, ale po organoleptycznym przymierzeniu
    w sklepie wybralem 100. Zaplacilem 150zl.

    --
    hominis est errare, insipientis in errore perseverare

  • 24. Data: 2009-01-04 19:38:19
    Od: Maciek Brynski <i...@n...pl>

    ZASK wrote:

    > "Krzysztof 45" <m...@v...pl> wrote in message
    >

    > Przyjrze się jej

    Polecam.
    Spedziłem z nią miesiąc w Indiach.
    W środku zmieściło się 5d + 17-40 + 70-200/4.

    Maciek 'Maverick' Brynski
    imie (at) nazwisko (dot) pl
    http://www.brynski.pl/galeria/

  • 25. Data: 2009-01-05 14:29:26