  • Data: 2019-10-18 23:49:15
    Temat: Re: Trójkołowiec lekki
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Trójkołowe jezdzidelko z linku spełnia wymagania transportowe przecietnego
    mieszkańca dużego miasta.

    nie. osoba nie przeszkolona, wsiada na coś takiego i wypierdziela sie na
    bok na piewszym zakręcie. inwalidzi jeżdżący na trójkołowcach, nie
    poruszają się ani autem, ani rowerem. osoba która jeździ autem, albo
    rowerem, wsiada na trójkołowca i ma wywrotkę na pierwszym zakręcie.
    uwierz mi bo próbowałem. to samo z krawężnikami.

    ToMasz