  • Data: 2020-02-14 10:08:20
    Temat: Re: Trup sciele sie gesto a Pinokio wciaz sie zastanawia
    Od: SW3 <s...@p...fm.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-02-14 o 09:20, Liwiusz pisze:
    > przecież identyczna sytuacja jest w przypadku ustąpienia pierwszeństwa
    > na skrzyżowaniu - tam samochód na drodze z pierwszeństwem o wiele
    > szybciej nadjeżdża niż nadchodzi pieszy, a mimo to nikt nie mówi, że
    > ustępowanie pierwszeństwa jest głupie, bo "nie zatrzymam się w miejscu",
    > bo "nie wiem, jak samochód będzie jechał" itp.

    Po pierwsze na skrzyżowaniach przeważnie jest lepsza widoczność, jak nie
    widać samochodów mających pierwszeństwo z odpowiedniej odległości to są
    (powinny być) lustra.
    Po drugie dojeżdżając do drogi z pierwszeństwem się mocno zwalnia lub
    zatrzymuje - chcesz by tak trzeba było robić również na głównych drogach
    co kilkaset metrów - co na to ekolodzy?

    --
    SW3
    ----