  • Data: 2017-11-24 17:56:44
    Temat: Re: Tuner DVB-T-S
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 24 Nov 2017 15:47:50 +0100, Trybun napisał(a):

    > Sygnał w miarę dobry, - 90% silą sygnału - 70% jakość. Od czasu do
    > czasu, tylko drobne wahnięcia tych wartości.
    Pozostaje jeszcze stosunek sygnał/szum. A jaki tam jest gdzie mieszkasz
    cholera wie. Sądząc po "jakości" dosyć kiepski.
    >No i trzeba także wziąć pod
    > uwagę to że przewijanie kanałów pomaga - przynajmniej na jakiś czas nie
    > ma problemu z zacinaniem. Odbywa się to w taki sposób - włączam Nsport -
    > obraz przycina - przełączam na Polsat - obraz OK - cofam na Nsport i tu
    > teraz też OK
    Zapewne przez ten czas kiedy jesteś na innym kanale, na poprzednim zdąży
    się uzupełnić bufor.
    Ale nie przywiązuj się specjalnie do tego co mówię :) Wszelako ja,
    gdybym miał ten problem, najpierw wypróbowałbym większą czaszę.

    --
    Jacek
    I hate haters.