  • Data: 2017-11-26 13:55:22
    Temat: Re: Tuner DVB-T-S
    Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

    > Pozostaje jeszcze stosunek sygnał/szum. A jaki tam jest gdzie mieszkasz
    > cholera wie. Sądząc po "jakości" dosyć kiepski.

    Lekarstwo na to jakie - jakiś nowocześniejszy konwerter? Ten używany to
    jest z czasów gdy o przekazie w FHD jeszcze nikt nie słyszał. Z drugiej
    jednak strony do  niedawna wszystko było w porządku..

    > Zapewne przez ten czas kiedy jesteś na innym kanale, na poprzednim zdąży
    > się uzupełnić bufor.
    > Ale nie przywiązuj się specjalnie do tego co mówię :) Wszelako ja,
    > gdybym miał ten problem, najpierw wypróbowałbym większą czaszę.

    No tak, to wszystko spekulacje i od czegoś trzeba zacząć usprawnianie
    skoro nikt kto miał podobny problem i go rozwiązał się nie odzywa. Chyba
    zacznę faktycznie od nowej czaszy i konwertera. Jedno i drugie swoje
    lata już ma..