  • Data: 2017-09-19 19:29:54
    Temat: Re: Twardość
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Robert Wańkowski" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    W dniu 2017-09-19 o 17:25, J.F. pisze:
    [...]
    >Nie wiem co to za melamina, ale to pewnie nie ta sama co do mleka
    >dodawali. :-)

    Moze i ta sama, tylko w plycie to ona jako zywica ...

    >No jeden dodatkowy, czyli jedno dodatkowy okrążenie. Było jedno będą
    >dwa, czyli 2 x dłużej.

    Zaraz - jesli dobrze rozumiem, to frez jest dlugi, a plyta raczej
    cienka.
    I jesli frez wzgledem plyty bedzie sie poruszal wzdluz osi, to bedzie
    szczerbil sie rownomiernie.

    I trzeba plyte objechac dookola ?

    To tak mi sie wydaje, ze jedno okrazenie wystarczy, tylko wprowadzic
    dodatkowy ruch.
    Wspolrzedna Z na rogach zmienic, albo niech zygzakiem leci .

    J.

    Robert