-
Data: 2017-12-05 18:58:21
Temat: Re: US Army.
Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Dnia Tue, 5 Dec 2017 12:30:35 +0100, J.F. napisał(a):
> Użytkownik "Tomasz Pyra" napisał w wiadomości grup
> dyskusyjnych:tbt7hovl4jqp.iach7ar7o88e$....@4...n
et...
> Dnia Mon, 4 Dec 2017 23:51:09 +0100, LEPEK napisał(a):
>>> Nie mówię, że łatwo jest takie cielsko wytargać z błota, ale to...
>
>>W 5:13 jest odpowiedź o co chodzi i dlaczego.
>
> Co tam takiego ciekawego dostrzegles ?
Próbuje ruszyć do tyłu i obraca się tylko jedno koło.
Co sugeruje że samochód był w trybie otwartych dyfrów (i pewnie napędu
tylko na tylne koła).
Wystarczy że którekolwiek z tylnych kół nie ma przyczepności i auto stoi.
W pojazdach terenowych są blokady dyferencjałów (w takich dużych to
zazywczaj wszystkich) i można przełączyć auto w tryb gdzie wszystkie koła
obracają się tak samo niezależnie od przyczepności.
Z tego co mówi internet ten samochód ma domyślnie napędzaną tylko 2 tylne
osie, mającą własny dyferencjał międzyosiowy i dyferencjały na każdej osi.
Pierwsze rzecz w terenie którą należy zrobić to włączyć napęd na przód, a
kolejna to włączyć wszystkie dostępne blokady dyferencjałów.
Wtedy by wyjechał.
Ale trzeba wiedzieć że takie coś da się zrobić i wiedzieć jak.
Tu jest film, gdzie widać że przynajmniej są na desce lampki oznaczające
dołączony przód i różne blokady:
https://www.youtube.com/watch?v=2J2J2wy8FZ0
Oczywiście nie wiemy czy to było sprawne.
>>Wojacy nie znaleźli przycisku do blokowania mostów (bo nie uwierzę że
>>8x8
>>takowych blokad nie posiada), czyli próbowali w trybie asfaltowym.
>
> Tylu ich tam i zaden nie wpadl na pomysl blokady mostow ?
> Niepodobna.
To żołnierze, a nie offroadowcy.
Jeśli nie było na szkoleniu (albo się nie słuchało), albo nie jest się
przypadkiem entuzjastą offroadu to o takich rzeczach się nie wie.
Następne wpisy z tego wątku
- 05.12.17 19:06 WS
- 05.12.17 19:44 J.F.
- 05.12.17 23:34 LEPEK
- 06.12.17 08:40 T.
- 06.12.17 08:46 T.
- 06.12.17 11:03 yabba
- 06.12.17 12:44 J.F.
- 06.12.17 21:32 Tomasz Pyra
- 06.12.17 21:44 Tomasz Pyra
- 06.12.17 22:49 yabba
- 07.12.17 00:02 Tomasz Pyra
- 07.12.17 00:39 yabba
- 07.12.17 08:18 T.
- 07.12.17 23:51 yabba
- 08.12.17 00:09 Tomasz Pyra
Najnowsze wątki z tej grupy
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=
- 2024-05-17 Bieruń => Administrator i wdrożeniowiec Lotus Notes/Domino <=