    From: CaerSobreUnÁrbol <c...@i...net.info.site.invalid>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: USraelski qurwoł gUUgoł - zmiana hasła
    Date: Mon, 13 Jan 2020 21:50:00 +0100
    Sender: CaerSobreUn?rbol
    Archive: no

    Trybun wrote:
    > To nie takie proste, mam sporo urządzeń z tym hasłem. Poza tym, czy to
    > nie trochę podejrzany ten monit o zmianę hasła? Bezpieczniej by chyba
    > było założyć kompletnie nowe konto?

    Nie kwekaj, gorsze jest jak krowa nasra do studni!

    Podrozowales troche po swiecie? Napewno nie bo
    bys inaczej podszedl do znikomego problemiku!

    Wal tu: http://bit.ly/35Laqt7 zapodaj adres
    do odzyskiwania konta (lub czuwania nad bez-
    pieczenstwem). Oczywiscie musisz posiadac
    inne konto (obojetnie gdzie). Na to "inne"
    konto uzyskasz wiadomosci o ewentualnych
    probach wdarcia sie przez niepowolanych na
    gUUrgulowskie eMailKonto, poza tym mozliwosc
    odblokowania konta, etc....

    --
    CaerSobreUnÁrbol http://bit.ly/2Nus2SB