  • Data: 2017-01-13 16:50:26
    Temat: Re: Ubezpiczenia telemetria Yanosik.
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 13.01.2017 o 16:36, JaceK pisze:

    > Wydaje mi się, chyba niegłupio, że jak się te monity o zgodę pojawiają,
    > to tak przynajmniej na chłopski rozum nie kliknąłem :) Ale głowy za to
    > nie dam :)

    To w końcu pojawiają się monity o zgodę czy o rejestrację?

    Tak czy inaczej - są to dość wrażliwe i zapewne drogie dane, a jedynym
    dowodem, że pozwolileś nimi handlować... jest oświadczenie handlującego,
    że ktoś z twojego telefonu się zgodził na to. Dodanie do tego firmy o
    nic nie mówiącej nazwie o _zero_ trafień w googlu po wpisaniu jej nazwy
    (poza KRSem) zarejestrowaniej "przed chwilą" (we wrześniu) co sugeruje,
    że powstała ona właśnie w celu przetwarzania danych dla ubezpieczycieli
    nie napawa mnie optymizmem.

    Udostępnił byś np swoje dane medyczne firmie która otwarcie pisze, że
    sprzedaje je ubezpieczycielom i robi to na podstawie kliknięcia w
    okienko, bez żadnej weryfikacji twojej tożsamości i co więcej bez
    żadnego dowodu, że ktoś rzeczywiście kliknął, poza oświadczeniem
    sprzedającego, że przecież kliknąłeś?

    Shrek