  • Data: 2017-01-13 16:36:08
    Temat: Re: Ubezpiczenia telemetria Yanosik.
    Od: JaceK <JaceK@wu_pe.pe_el> szukaj wiadomości tego autora

    On 13.01.2017 16:11, Shrek wrote:

    > Masz prawo zażądać usunięcia tych daneych, ale właściwie jakich? Ja
    > proszę o usunięcie danych o mnie? Ale własciwie kto to jest "ja"? mój
    > telefon, mój nr IMEI, mój nr telefonu, identyfikator z googla, Imię i
    > nazwisko (ale wtedy skąd mają)?

    To jest dobre pytanie do Yanosika :) Powinni odpowiedzieć jakich
    konkretne danych używają i np. do czego im dostęp do mikrofonu. Być może
    też gdzieś w sieci jest jakaś rozpiska co kryje się pod jakimi
    uprawnieniami na androidzie, nie wiem.

    > Ogólnie sam fakt że sprzedają te dane ubezpieczycielom wydaje się
    > niepokojący, zwłaszcza w połaczeniu z tym, ze w żaden sposób faktu
    > wyrażenia bądź nie "zgody" nie jesteś w stanie udowodnić - jak
    > udowodnisz, że nie kliknąłeś?

    Wydaje mi się, chyba niegłupio, że jak się te monity o zgodę pojawiają,
    to tak przynajmniej na chłopski rozum nie kliknąłem :) Ale głowy za to
    nie dam :)