  • Data: 2017-01-16 16:22:18
    Temat: Re: Ubezpiczenia telemetria Yanosik.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "LordBluzg(R)" napisał w wiadomości
    >Mnie zaciekawiło że od jakiejś aktualizacji NIE włączony Yanosik, żre
    >baterię w tle na poziomie kilku procent, czyli jakby działa sobie,
    >pomimo że nie włączony. Chyba jednak odinstaluję bo nie lubię jak
    >ktoś mnie śledzi, jesli tego nie chcę. Mało używam Yanosika więc
    >żadna strata.

    Byc moze blad programisty - bo to taki niuans Androida.
    Aplikacja moze byc w tle, a dzialac - w koncu chcesz aby ostrzegala,
    jak np ktos zadzwoni,
    aplikacja moze na rozne sposoby czuwac, bo np chcesz, aby powiadomila
    o nowym e-mailu, jak ten przyjdzie.

    Troche nieumiejetnosci programisty i ciagnie baterie mocno.

    Tak z rok temu IMO mieli problem z tym (nie)konczeniem pracy i
    zuzywaniem baterii, teraz jest IMO duzo lepiej ... ale cos mi nadal
    zre baterie, tylko juz nie wiem co.

    J.