eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaUkład p.cz. TDA4100, A4100 - PDF, dokumentacja poszukiwana › Re: Układ p.cz. TDA4100, A4100, U416B - PDF, dokumentacja poszukiwana
    From: "jedrek" <w...@...on>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Układ p.cz. TDA4100, A4100, U416B - PDF, dokumentacja poszukiwana
    Date: Fri, 12 Jul 2019 20:39:29 +0200

    "Waldemar"
    > Ale mi szuka po niemieckich stronach też, może dlatego. To strona
    > wydawnictwa radioamatorskiego. Stosujamy czasem takie zwłoki :-)

    Zapewne tu działa mechanizm, że jak gdzieś już łazisz to wyniki ci z danego
    tematu same się pchają na pierwsze miejsca listy wynikowej. Pamiętam jak
    kiedyś szukałem kilka lat lekkiego programu do robienia obrazu partycji,
    przez kilka lat same jakieś kobyły mi proponowało. Jak mi ktoś w końcu
    polecił, to już od tego momentu bez problemu ten program proponuje mi już na
    jednym z pierwszych wyników przy takim samym zapytaniu.
    Może twoja przeglądarka nakierowana na niemiecką nutę wyrzuci podobny
    rozbudowany dokument do także niemieckiej kostki U416B, bo tylko mam od
    jednego uczynnego człowieka jedną zeskanowaną stronę, ogólny schemat i
    krótka tabelka typu napięcie zasilania, pobór prądu, wzmocnienie w dB dla
    torów AM/FM i nic więcej.