  • Data: 2017-12-07 00:23:55
    Temat: Re: Unia chce wolniej
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-12-06 o 21:08, Myjk pisze:
    > I tak zdecydowana większość na autostradzie jeździ średnio 120, bo to
    > najbardziej ekonomiczna prędkość. Ja tyle bym najchetniej jechał, niestety
    > trzeba co chwilę wyprzedzać maruderów jadących nawet wolniej niż 100.

    No i jak to będzie? UE będzie nam narzucać niebezpieczną prędkość MAX
    stwarzającą niebezpieczeństwo na autostradach? :-)

    > Średnia w mieście też wychodzi znacznie poniżej 50/h, a w obszarze
    > zabudowanym w nocy też się przydaje cisza, bardziej chyba niż w dzień.

    I zrobi się ciszej bo UE nakaże nam jeździć 50?
    Pomijając już percepcję rozróżnienia tych dwóch dźwięków :-)

    Czy tylko ja widzę że UE się przypier... bo jej się kaczor nie podoba?

    Co będzie następne? Za stare samochody? Za mało ścieżek rowerowych? Za
    dużo ludzi na mszach w kościołach? Za głupi naród? ...