  • Data: 2017-12-10 20:24:28
    Temat: Re: Unia chce wolniej
    Od: Poldek <p...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-12-06 o 21:57, ddddddddddddd pisze:

    > to wyjdzie jeszcze znaczniej

    Wyjdzie tyle samo, bo czy zapierdalam zrywając asfalt przy ruszaniu spod
    świateł i staję dęba 200 metrów dalej drąc heble przed następnymi
    światłami, czy też jadę zwalniając i płynnie przyspieszając 20-55, żeby
    ładnie trafić w zielone to dojeżdżam o tej samej. Ew. zasmrodzenie
    spalinami, zapylenie pyłem z klocków i zużycie paliwa oraz hałas się
    zmniejszy. Ale to też nie, bo ile by nie było, to zawsze znajdą się
    chętne szczeniaki, które będą się długo przekonywać, że między jednym a
    drugim czerwonym światłem, to choćby nie wiem jak zapierdalał, to
    najwyżej dłużej postoi.