  • Data: 2017-12-07 00:50:11
    Temat: Re: Unia chce wolniej
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 7 Dec 2017 00:23:55 +0100, z napisał(a):

    > No i jak to będzie? UE będzie nam narzucać niebezpieczną prędkość MAX
    > stwarzającą niebezpieczeństwo na autostradach? :-)

    Trzeba im bedzie przypomniec Montane :-)

    > I zrobi się ciszej bo UE nakaże nam jeździć 50?
    > Pomijając już percepcję rozróżnienia tych dwóch dźwięków :-)
    > Czy tylko ja widzę że UE się przypier... bo jej się kaczor nie podoba?

    Tylko Ty.
    Unia od dawna ma jakas dyrektywe o polepszeniu bezpieczenstwa na
    drogach, tylko ja powolutku realizuje. W sensie - pilnuje, czy panstwa
    polepszaja.
    Bo walka z Kaczorem przez nakazanie ograniczen, gdy Niemcy ich nie
    maja ... to strzal w stope :-)

    > Co będzie następne? Za stare samochody?

    Byc moze, ale znow bedzie trudno - swoboda handlu w Unii wartoscią
    nadrzedna. Chyba, ze nam jakis podatek ekologiczny nakażą - tym razem
    Niemcy sa za, ale Dania leciutko oponuje :-)

    Ale kary za brudne powietrze przywali.

    J.