    From: Chris <a...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Urlopowo: z wawy do władka A1 czy 7?
    Date: Fri, 1 Jul 2016 08:48:25 +0200

    W dniu 2016-07-01 o 08:37, sirapacz pisze:
    > Wedle mojej wiedzy 7ka jest nieco rozkopana - tylko nie wiem czy już
    > jest czy ma być. Lepiej 7ką czy nadłożyć drogi ale ciąć autostradą?
    > Wjazd na jedno i drugie mam w zbliżonym dystansie więc to pomijamy.

    Ja wybieram A1, nie ma to jak jak pusta, równa droga. Nie wiem jak teraz
    7ka ale nie obwodnic każdej wioski czy miasteczka na pewno nie ma więc
    trzeba jechać wolniej, do tego misiaczki na pewno będą polować na
    urlopowiczów.

    Przy okazji jak nie chcesz stać przed samym władkiem 2h to ucieknij na
    drogę gruntową.

    https://goo.gl/maps/BrGybzM98zF2

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl