  • Data: 2014-11-01 13:56:39
    Temat: Re: Usypianie PC i pad zasilania
    Od: bartekltg <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 01.11.2014 13:42, Adam wrote:
> [...]
    indows-8-to-mechanizm-tworzony-na-kolanie,News,58348
    .html

    > Nie na jego dysku, tylko na dysku zewnętrznym.

    To nie ma znaczenia.
    Był podmontowany pod tamten system. System hibernując
    się nie odmontował go. Mógł mieć pliki do których ktoś pisze,
    hibernujemy, zmianiemy te pliki. I co, klops;-)

    To, co gość opisuje może się zdarzyć, jeśli wyślesz coś na dysk
    zewnętrzny i wyciągniesz wtyczkę, nie odmontowując go. Plików niet,
    bo system czegoś nie zakończył (to nie jest błąd, tylko skutek
    optymalizacji zapisu na dysk, pod linuxem masz to samo).

    Facet dokładnie to zrobił, wyciagnał dysk bez odmontowania w czasie
    jego pracy (chwilowo _zapauzowanej_ hibernacją).

    pzdr
    bartekltg