    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Fri, 1 Mar 2013 22:32:12 +0100
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Subject: Re: Uwaga pirat - HID Xenon
    <5121480e$1@news.home.net.pl> <kfrhbh$mal$2@news.icpnet.pl>
    <51214935$1@news.home.net.pl> <51214e8e$1@news.home.net.pl>
    <51215c04$1@news.home.net.pl> <5121ee42$1@news.home.net.pl>
    <51220b31$0$26696$65785112@news.neostrada.pl>
    <kft3gl$mj8$4@dont-email.me>
    <5122644f$0$26691$65785112@news.neostrada.pl>
    <kftpah$kbf$1@news.task.gda.pl> <51228a65$1@news.home.net.pl>
    <kfu1qr$bmt$1@news.task.gda.pl>
    <51228cd0$0$1314$65785112@news.neostrada.pl>
    <kfu2sf$i1h$1@news.task.gda.pl>
    <5122adc1$0$1310$65785112@news.neostrada.pl>
    <kfub0k$da4$1@news.task.gda.pl> <Pine.WNT.4.64.1302190107500.3624@quad>
    <512fbb5e$1@news.home.net.pl>

    On Thu, 28 Feb 2013, R2r wrote:

    > Mówisz, że mogę bezkarnie wyrobić sobie pieczątkę np. diagnosty albo np.
    > znanego lekarza?

    Hm, ciekaw jestem.
    270 KK zawiera potencjalną pułapkę przez "czyni przygotowania", nie
    wiem czy dopuszczalne jest rozszerzenie tego na samo podrobienie.
    Co do litery przepisów, "samoistna" karalność za stworzenie zapisali
    za podróbki pieniędzy i dokumentów które reprezentują wartość materialną
    (weksel, faktura, zobowiązanie do zapłaty)

    > Aha, użycie było, skoro znaki zostały odciśnięte na reflektorze.

    No i tu jest zagwozka - czy "znak homologacji" to ma być
    pieczątka (która takim znakiem nie jest!) czy jej odbicie :)

    > Te znaki to
    > imho poświadczenie pewnego stanu prawnego, który jest niezgodny z prawdą.
    > Czyli to tak jakbym sobie tymi pieczątkami coś tam podstemplował...

    Zgadza się.
    Ale 270KK zawiera "w celu użycia za autentyczny", i teraz trzeba
    wyjaśnić to co napisałeś o odciśnięciu :)
    Nie wiem, nie chce mi się :D

    pzdr, Gotfryd