  • Data: 2019-07-21 14:02:31
    Temat: Re: VM -- oferta
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 20 Jul 2019 18:59:41 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski
    napisał(a):
    > "Eneuel Leszek Ciszewski" 5d24de09$0$17364$6...@n...neostrada.pl
    >
    > Gdyby zaproponowała mi pakiet za 3 pln -- może bym przyjął,
    > bo chyba dostałbym 30/30/300 i pół roku wychodnego.
    > Bez tego ów nr wychodzi właśnie teraz -- 25 lipca ma zaistnieć
    > w Oranege. Pakietem 30/30/300 pogardziłem -- być może źle uczyniłem.

    Ale oni nie chca cie trzymac za 3 zl.
    Ten pakiet kosztuje 9zl ... i mozna taniej na rynku ?
    A i tak ich celem jest 25zl :-)

    Swoja droga jesli dobrze pamietam, to byl kiedys wywiad z pania prezes
    ... postawila sobie cel ilosc klientow ... i chyba zrealizowala.
    Ale jakim kosztem i czy bylo warto ?

    Tak czy inaczej - czas przejsc do zyskow.

    J.