  • Data: 2017-04-21 18:20:38
    Temat: Re: VOIP przez Wi-Fi tylko, przez Virgin Mobile nie działa
    Od: universis <u...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 21.04.2017 o 08:59, g...@g...com pisze:
    > A jeszcze nie sprecyzowales co znaczy "nie chce laczyc" czy nie rerjestruja
    > nie odbiera rozmow ?

    Może zacznę nie od początku. Program CSIP Simple był pierwszym który
    zainstalowałem na tym telefonie i że nie działał z powodu : ,,rejestracja
    zawiodła na serverze" czy jakoś podobnie gdy tylko przechodziłem z Wi-Fi
    na GSM. Na Wi-Fi - program CSIP Simple działał i do teraz działa. Z
    powodu że na GSM nie chciał działać zainstalowałem Zoipera. Stun w nim
    rzeczywiście był wyłączony, ale to chyba nie jest przyczyną że Zoiper
    nie chce łączyć w żadną ze stron bo w nim jest ta sama sytuacja -
    ,,Rejestracja zawiodła dla FCN" , a na tych samych ustawieniach i hasłach
    działa wszystko gdy tylko przejść na Wi-Fi.