-
Data: 2019-03-25 17:37:00
Temat: Re: VW Dieselgate c.d.
Od: Janusz <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu 2019-03-25 o 14:01, p...@g...com pisze:
> takze najnowsza generacja TDI moze nie spelniac norm :-) tym razem termo okno czyli
temperatura ponizej ktorej katalizator nie pracuje lub pracuje ze zmniejszona
wydajnoscia ... jako ze wyrok swiezy wypada odczekac na reakcje VW ale jak ktos ma
akcje to niech obserwuje gielde :-)
Ale tłumaczenie tego jest straszne
"Po tym, jak Volkswagen AG odmówił 15 października 2015 r., Został
zmanipulowany innymi silnikami niż seria EA189, rzecznik firmy przyznał
22 października 2015 r., Że w USA wpłynęły również na serię EA288 ] Już
18 września 2015 r. California Air Resources Board wymieniła w swoim
liście do VW oprócz roku modelowego 2015 serii EA288 (określanej jako
Gen3), która została wyposażona w zmanipulowane oprogramowanie sterujące
z porażką. Silniki po wersjach Euro-5 (do 1 września 2015 r.) I Euro 6
nie powinny jednak zawierać żadnych niedopuszczalnych urządzeń
powodujących porażkę. [20]
W marcu 2019 r. W sprawie w sądzie rejonowym Wuppertal okazało się, że
również w serii EA 288 standardowe urządzenie do pokonywania klęsk jest
ustawione w postaci tak zwanych okien termicznych.
Według powoda silnik EA288 ma okno termiczne, które redukuje
oczyszczanie spalin w temperaturach poniżej 15 stopni. VW odrzucił
zarzuty, EA288 użył niedopuszczalnego urządzenia zamykającego, ale w
piątek zdecydowanie wrócił."
"urządzeń powodujących porażkę." czyli chodzi o silnik?
" EA288 użył niedopuszczalnego urządzenia zamykającego,"
tu juz w ogóle trudno załapać o co biega
" która została wyposażona w zmanipulowane oprogramowanie sterujące z
porażką"
"oprogramowanie" -ok, "porażka"- to ten specjalny tryb testowy?
--
Pozdr
Janusz
Następne wpisy z tego wątku
- 25.03.19 17:44 p...@g...com
- 25.03.19 19:43 laisar
- 25.03.19 20:16 kk
- 26.03.19 10:10 Janusz
- 26.03.19 10:11 Janusz
- 26.03.19 12:00 Mirek Ptak
- 26.03.19 16:58 Janusz
Najnowsze wątki z tej grupy
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=