eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyVW Dieselgate c.d. › Re: VW Dieselgate c.d.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: Janusz <j...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: VW Dieselgate c.d.
    Date: Mon, 25 Mar 2019 17:37:00 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 39
    Message-ID: <q7b03d$1jf$1@node1.news.atman.pl>
    References: <e...@g...com>
    NNTP-Posting-Host: 185.234.91.208
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1553531821 1647 185.234.91.208 (25 Mar 2019 16:37:01
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 25 Mar 2019 16:37:01 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/60.6.0
    In-Reply-To: <e...@g...com>
    Content-Language: pl
    X-Antivirus: Avast (VPS 190325-2, 2019-03-25), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2653004
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2019-03-25 o 14:01, p...@g...com pisze:
    > takze najnowsza generacja TDI moze nie spelniac norm :-) tym razem termo okno czyli
    temperatura ponizej ktorej katalizator nie pracuje lub pracuje ze zmniejszona
    wydajnoscia ... jako ze wyrok swiezy wypada odczekac na reakcje VW ale jak ktos ma
    akcje to niech obserwuje gielde :-)

    Ale tłumaczenie tego jest straszne
    "Po tym, jak Volkswagen AG odmówił 15 października 2015 r., Został
    zmanipulowany innymi silnikami niż seria EA189, rzecznik firmy przyznał
    22 października 2015 r., Że w USA wpłynęły również na serię EA288 ] Już
    18 września 2015 r. California Air Resources Board wymieniła w swoim
    liście do VW oprócz roku modelowego 2015 serii EA288 (określanej jako
    Gen3), która została wyposażona w zmanipulowane oprogramowanie sterujące
    z porażką. Silniki po wersjach Euro-5 (do 1 września 2015 r.) I Euro 6
    nie powinny jednak zawierać żadnych niedopuszczalnych urządzeń
    powodujących porażkę. [20]

    W marcu 2019 r. W sprawie w sądzie rejonowym Wuppertal okazało się, że
    również w serii EA 288 standardowe urządzenie do pokonywania klęsk jest
    ustawione w postaci tak zwanych okien termicznych.

    Według powoda silnik EA288 ma okno termiczne, które redukuje
    oczyszczanie spalin w temperaturach poniżej 15 stopni. VW odrzucił
    zarzuty, EA288 użył niedopuszczalnego urządzenia zamykającego, ale w
    piątek zdecydowanie wrócił."

    "urządzeń powodujących porażkę." czyli chodzi o silnik?

    " EA288 użył niedopuszczalnego urządzenia zamykającego,"
    tu juz w ogóle trudno załapać o co biega

    " która została wyposażona w zmanipulowane oprogramowanie sterujące z
    porażką"
    "oprogramowanie" -ok, "porażka"- to ten specjalny tryb testowy?





    --
    Pozdr
    Janusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: