-
X-Received: by 2002:a81:5b02:: with SMTP id p2mr3185203ywb.501.1575487308317; Wed, 04
Dec 2019 11:21:48 -0800 (PST)
X-Received: by 2002:a81:5b02:: with SMTP id p2mr3185203ywb.501.1575487308317; Wed, 04
Dec 2019 11:21:48 -0800 (PST)
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
e.net!feeder.erje.net!feeder1.feed.usenet.farm!feed.usenet.farm!tr3.eu1.usenete
xpress.com!feeder.usenetexpress.com!tr1.iad1.usenetexpress.com!border1.nntp.dca
1.giganews.com!nntp.giganews.com!g89no5425256qtd.0!news-out.google.com!w29ni49q
tc.0!nntp.google.com!g89no5425247qtd.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.go
oglegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Wed, 4 Dec 2019 11:21:48 -0800 (PST)
In-Reply-To: <X...@1...0.0.1>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com;
posting-host=2001:16b8:6842:e300:1568:1400:b872:5ac9;
posting-account=QTMqaQoAAAC2G5Sd_YAGYbGIFObIf3cF
NNTP-Posting-Host: 2001:16b8:6842:e300:1568:1400:b872:5ac9
References: <5...@g...com>
<f...@g...com>
<bzfby992457v$.dlg@myjk.org>
<X...@1...0.0.1>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <f...@g...com>
Subject: Re: VW dieselgate ciąg dalszy
From: p...@g...com
Injection-Date: Wed, 04 Dec 2019 19:21:48 +0000
Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Lines: 17
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2667697
[ ukryj nagłówki ]Ein VW-Sprecher sagte, bei Untersuchungen des Motors sei ein Ausfall des
Dieselpartikelfilters simuliert worden. Dabei habe sich herausgestellt, dass das
Diagnosesystem der Fahrzeuge einen solchen Ausfall nicht anzeige. Die Abgasgrenzwerte
würden dennoch eingehalen, betonte der Sprecher. Es handele sich um keine
Ermittlungen gegen das Unternehmen selbst, sondern gegen einzelne Personen "weit
unterhalb des Vorstands".
Ja wiem że rzecznik musi pierdolić głupoty ale są przecież granice ;-)
Zasymulowano uszkodzenie DPF-a komp tego nie pokazał lecz mimo tego wartości
zanieczyszczeń pozostały w granicach normy i tak oto stał się CUD ;-)
I lecimy dalej
Dochodzenie nie dotyczy VW tylko bliżej niezidentyfikowanych osób nie związanych z
zarządem VW.
Myślę że sprawa jest oczywista, to znowu mityczni technicy w konspiracji działają na
szkodę VW ;-)
Następne wpisy z tego wątku
- 05.12.19 13:00 Poldek
Najnowsze wątki z tej grupy
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
- Silnik Stirlinga - energia mechaniczna wytwarzana z ciepła bez dostarczania paliwa!
- Dlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje
- Elektryk przytarł podłogę
- Seat Altea MPI 102 KM Czy tym da się jeździć?
- Odkrywanie ameryki - auta gnija.
- ile pali hybryda
- no plans to put the hard shoulder back
- Tak a propo oznakowania na S8
- Nowa inwigilacja
- nakupcie sobie Borygo
- Samochód w ogniu
- Jak uszkodzona sonda lambda wpływa na dawkowanie paliwa?
- Michelin ucieka z Perły Północy
Najnowsze wątki
- 2024-05-04 Bonusowe pytanie rozliczenie sie z elektrownia - fotowoltaika.
- 2024-05-04 Ujawnienie porady prawnej prokuraturze
- 2024-05-04 Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- 2024-05-04 Warszawa => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-05-04 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-04 Warszawa => Inżynier DevOps (projekt JP) <=
- 2024-05-04 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-05-04 Łódź => Business Development Manager - obszar bezpieczeństwa IT <=
- 2024-05-04 Warszawa => Interactive/Experience Designer <=
- 2024-05-04 Berlin => IT Systems Administrator and Customer Support Engineer <=
- 2024-05-04 Warszawa => Mid IT Recruiter <=
- 2024-05-04 Odpowiedzialność PORTALU za reklamy
- 2024-05-04 Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
- 2024-05-04 Marki => ERP Implementer <=
- 2024-05-04 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=