  • Data: 2020-05-31 18:46:00
    Temat: Re: VW płaci za niewinność :-)
    Od: Poldek <p...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-05-31 o 16:38, z pisze:

    > A kiedy dostaniesz odszkodowanie że ocieplenie klimatu które głównie
    > spowodowały Chiny, USA, Rosja, Niemcy...?

    Folzwagen został złapany za rękę na gorącym uczynku i przyznał się do
    oszustwa ze spalinami. Ja wiem, ty wiesz i wiele osób wie, że kapitalizm
    globalny zniszczył planetę. Różnica z Folzwagenem polega na tym, że jest
    konkretny winny, konkretne dowody i wyroki sądów. Tylko odszkodowania
    dostają niewłaściwe osoby.