-
Data: 2020-06-01 11:01:26
Temat: Re: VW płaci za niewinność :-)
Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu 01-06-2020 o 10:41, WS pisze:
> On Monday, June 1, 2020 at 9:42:43 AM UTC+2, Cavallino wrote:
> nika to ~50g na rok
>>
>> Ale wiesz, że w dieselgate nie chodziło o cząstki stałe?
>
> no tak, ale to pokazuje o jaki rzad emisji toczy sie ta "walka"...
Nie bardzo pokazuje.
Chyba że przeprowadzisz podobne wyliczenia dla tlenków azotu.
To że cząstki stałe emitowane przez samochody są pomijalne, to wiadomo,
ale czy tlenki azotu również, to już nie bardzo.
> Wyglada, ze silniki spalinowe osiagnely max mozliwosci i dalsze modyfikacje
masakrycznie podnosza koszty, zmniejszaja trwalosc, niezawodnosc... >skupienie sie na
jakims tam emitowanym zwiazku powoduje wzrost emisji innych... np. te tlenki azotu
zdaje sie w starych dieslach byly na niskim poziomie, >podniosla sie emisja jak
zaczeto podwyzszac temp spalania itp... neverending story ;)
Coś w ten deseń.
Dlatego producenci mieli sobie z tym radzić innymi sposobami, a nie
oszukiwać na pomiarach.
>
> A tak na prwde najbardziej eko chyba jest jednak uzywanie ojazdow (i nie tylko) jak
najdluzej, a nie produkowanie ton smieci... , ale nie przynosi to >spodziewanych
zyskow korpo i zmniejsza wplywy do budzetu z VATu ;)
A to swoją drogą.
Tyle że nie znam nikogo, który zamieniłby dobrego spaliniaka, na innego,
nowego spaliniaka kierując się tylko tym, ze jest on bardziej eko.
Co do tego że powinno się położyć większy nacisk na trwałość i że efekty
takiego rugowania działań producentów (wszystkiego), programujacych
psucie się od razu po gwarancji, dałoby większe skutki eko - to się zgadzam.
Następne wpisy z tego wątku
- 01.06.20 11:17 J.F.
- 01.06.20 11:18 Poldek
- 01.06.20 11:22 J.F.
- 01.06.20 11:22 Cavallino
- 01.06.20 11:31 Poldek
- 01.06.20 11:33 Poldek
- 01.06.20 11:37 Cavallino
- 01.06.20 11:43 WS
- 01.06.20 13:03 Poldek
- 01.06.20 13:14 Cavallino
- 01.06.20 13:16 J.F.
- 01.06.20 13:38 Przemek Jedrzejczak
- 01.06.20 13:46 J.F.
- 01.06.20 14:47 Poldek
- 01.06.20 14:54 Cavallino
Najnowsze wątki z tej grupy
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=
- 2024-05-17 Bieruń => Administrator i wdrożeniowiec Lotus Notes/Domino <=
- 2024-05-17 Warszawa => Senior Software Engineer PHP (BillPro) Contractor <=
- 2024-05-17 Warszawa => International freight forwarder <=