  • Data: 2016-09-29 18:30:08
    Temat: Re: VW zaczyna sie gubic :-)
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Bolko" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    >Polak czy mieszka w Pcimiu Dolnym czy Chicago kombinuje i lubi
    >osczedzać.
    >I dlatego np w Polsce tak popularne jest LPG.
    >Natomiast w USA a przynajmniej w Chicago cena benzyny (chyba prawie)
    >zawsze była tańsza od ropy.

    Przede wszystkim tania byla. Co zniecheca do kombinowania.
    Ale juz w UK pytania o gazowanie beznyniakow i diesli sie pojawialy.

    >Z ciekawości wszedłem na ebay-a
    >Diesel 3 tys
    >Gasoline 30 tys
    >Not Specified 25tys
    >Czyli dla 25 tys amerykanów do auta leje paliwo.
    >Moge się założyć o 100$ że dla nich paliwo= benzyna

    Zapewne masz racje, ale i tak spora ilosc diesli.
    Dostawczaki jakies, ciezarowki, czy i tam juz sie rozpowszechnilo.

    Bo kiedys bylo prosto - ciezarowki jezdza na rope, osobowe na benzyne.
    Co przy okazji pozwala panstwu roznicowac podatki, i np nie trzeba
    winietek, viatolli - ciezki transport placi przez podatek w ON.
    Tylko jak widac - w wielu panstwach to osobowki doplacaly do ciezkich
    ciezarowek, a moze bardziej do gornikow, lekarzy i emerytow :-)

    Czasy sie zmienily ... no i ciekaw jestem jak wyglada kwestia nagonki
    na VW i osobowe diesle, jesli obok jedzie tir i emituje brudniejsze
    spaliny i wiekszej ilosci.
    Choc i one coraz czystsze, no i maja zakaz wjazdu do centrow miast ...

    J.