  • 31. Data: 2012-12-29 22:31:58
    Temat: Re: W czym lepszy jest Merc E od C, Audi A6 od A4 itd ? (poza przestronnością)
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    > Prezes siedzi z tylu, z przodu kierowca :-)

    to tak ktoś jeszcze jeździ? Wydaje mi się że tylko na wiejskiej lub biskupi

  • 32. Data: 2012-12-30 11:35:56
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2012-12-29 22:31, Arbiter pisze:

    > to tak ktoś jeszcze jeździ? Wydaje mi się że tylko na wiejskiej lub biskupi

    Jeżdżą - urzędasy (od niskiego samorządu poczynając), niestety...

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 33. Data: 2013-01-08 00:17:13
    Temat: Re: W czym lepszy jest Merc E od C, Audi A6 od A4 itd ? (poza przestronno?ci?)
    Od: Łukkasz <f...@w...pl>

    > C klasa to ma?y samoch?d - praktycznie kompakt (wn?trze). E klasa jest
    > wi?ksza. Lepsze prowadzenie, stabilno??, lepsze materia?y wn?trza, lepsze
    > wyposa?enie podstawowe, wy?szy standard, wi?kszy presti?

    Dzięki o taką odp mi chodziło !
    - Ale nowy C będzie mi się zdaje wystarczająco duży - 4.7m x 1.81m (ja
    bym tu dał 1.84m) to chyba starczy.. Rozstaw osi będzie minimalnie
    mniejszy od klasy E

    Ale mam wątpliwości do jednej rzeczy tj materiały wnętrza.
    Czy na pewno dzisiejszy C Avantgarde z dobrą tapicerką ma gorsze
    materiały wykończenia wnętrza niż E ?????? Bo mi się zdaje że prawie
    identyczne.. (wyprowadźcie mnie z błędu jeśli się mylę).