  • 21. Data: 2012-12-29 14:31:51
    Temat: Re: W czym lepszy jest Merc E od C, Audi A6 od A4 itd ? (poza przestronnością)
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 29 Dec 2012 01:16:26 +0100 osobnik zwany Łukkasz
    napisał:

    > Jeszcze niedawno myślałem że to co wyróżnia A6/E od A4/C jest wyciszenie
    > wnętrza, bo auto większe i droższe ma lepsze np. podwójne szyby, jako że
    > jest większe to jest o wiele więcej miejsca na materiały tłumiące. Ale
    > znalazłem na adac.de głośności przy 130. Tu przykłady:

    testy są robione przy zachowaniu pewnych standardów, które niekoniecznie
    przenosza się na real. Popatrz sobie na podawane wyniki spalania i
    porównaj z rzeczywistością

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 22. Data: 2012-12-29 15:27:28
    Od: Łukkasz <f...@w...pl>

    > testy są robione przy zachowaniu pewnych standardów, które niekoniecznie
    > przenosza się na real. Popatrz sobie na podawane wyniki spalania i
    > porównaj z rzeczywistością

    No racja zauważyłem że te samo auto pisze jedna gazetka np. 65 dB druga
    69dB.
    Ale zakładam porównywalność pomiarów gdy wszystkie pochodzą od jednego
    adac-a.

  • 23. Data: 2012-12-29 15:29:07
    Od: Łukkasz <f...@w...pl>

    > A 65 to duzo?

    Pewnie niedużo, ale chodziło mi w tym o to, że tą samą głośność przy 130
    (a nawet o 1 dB niżej) mają niektóre klasy C i Audi A4/A5. Taką samą jak
    klasa S..

  • 24. Data: 2012-12-29 17:01:21
    Od: PK <P...@n...com>

    On 2012-12-29, Łukkasz <f...@w...pl> wrote:
    > Ale za te zaoszczędzone 50-100 kPLN kupię jakieś audio hi-end..

    Generalnie nie wydaje mi się, żeby ludzie, którzy zarabiając
    w Polsce mogą sobie pozwolić na nową E-klasę, myśleli w kategorii
    "na co wydam oszczędzone 50-100kPLN". Myślący człowiek (a głównie
    takich stać) po prostu wie, jakiego samochodu potrzebuje i ile
    może przeznaczyć.

    E i C się czymś różnią - nie jest to ani tajemnica ani jakaś
    bardzo skomplikowana wiedza.
    Większym bagażnikiem nie będziesz puszczał muzyki, a zestawem
    audio nie zawieziesz bagażu na wakacje.

    pozdrawiam,
    PK

  • 25. Data: 2012-12-29 18:52:34
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    net...

    > Mowisz ze francuskie lepsze ? :-)

    Zdecydowanie, choćby dlatego że tańsze.
    Nie dotyczy Renault, to jest gorsze nawet od Lady.

  • 26. Data: 2012-12-29 18:58:54
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2012-12-29 12:46, Łukkasz pisze:

    > Ale kolejne C będzie chyba 10cm dłuższe i min. 4cm szersze, to jednak
    > różnica będzie mała.

    Taka jest ogólna tendencja, że każde kolejne wcielenie tego samego
    modelu jest większe od poprzednika. Obecne Polo jest większe (rozstaw
    osi) od pierwszych Golfów, a obecny Golf jest większy (rozstaw osi) od
    pierwszych Passatów :) Po prostu każdy kolejny musi być "lepszy" -
    nowocześniejszy, bardziej komfortowy - czyli taki, żeby obecny posiadacz
    takiego modelu po wprowadzeniu nowej wersji poczuł potrzebę zakupu
    właśnie tego samego modelu, a nie zmiany na inny.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 27. Data: 2012-12-29 18:59:50
    Od: Cezary Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2012-12-29 12:44, Cavallino pisze:

    > To po co piszesz o Mercu?

    Bo kupi sprintera :P

    Pozdro !

  • 28. Data: 2012-12-29 19:05:29
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Cezary Daniluk" <c...@n...com> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:kbnb2d$f95$...@n...task.gda.pl...

    > Bo kupi sprintera :P

    LOL !!!
    Tego nie wziąłem pod uwagę. ;-)

  • 29. Data: 2012-12-29 19:37:56
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Łukkasz wrote:

    > Ale za te zaoszczędzone 50-100 kPLN kupię jakieś audio hi-end..

    jak cie stać na kilkaset tysięcy to i stac cie na dobre radio :)

    tego nie kupują raczej ludzie dla których 100 000 to wielka forsa.

  • 30. Data: 2012-12-29 21:02:21
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Użytkownik "Łukkasz" <f...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Zastanawiam się nad problemem z tematu, zakładając mamy nadmiar kasy, to
    > dlaczego miałbym kupić klasę E zamiast C + zaoszczędzić 50-100 tysięcy?

    C klasa to mały samochód - praktycznie kompakt (wnętrze). E klasa jest
    większa. Lepsze prowadzenie, stabilność, lepsze materiały wnętrza, lepsze
    wyposażenie podstawowe, wyższy standard, większy prestiż