  • Data: 2019-09-23 17:31:41
    Temat: Re: WiFi calling
    Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 22.09.2019 o 21:38, Marcin pisze:
    > Witam

    > Nie program do WiFi Calling dla Play bo chyba nic takiego nie
    > istnieje. Byl tam opisany sposob instalacji ROMu brandowanego dla
    > Playa dla telefonu 1 simowego na telefonie niebrandowanym dual sim.

    Z linkiem do tego ROMu? Masz może jakieś bliższe namiary na tą konkretną
    dyskusję? Za cholerę nie mogę znaleźć.

> [...]
    > brak aktualizacji. Wiec porownujac aktualizacje iPhonea z Androidem
    > jest przepasc.

    > Apple zarabia nie tylko na sprzedazy sprzetu ale takze na wielu
    > uslugach: muzyka, aplikacje, Apple Pay itd. W swiecie Androida
    > sytuacja jest inna. Producent sprzedaje sprzet i dla niego to koniec
    > interesu. Producent nie zarobi dopoki klient nie kupi nastepnego
    > sprzetu. Dlatego nie ma sie co dziwic, ze producent nie jest
    > zainteresowany aktualizacjami. Z kolei Google zarabia na uslugach wiec
    > chce przekonc ludzi zeby korzytali np. z Google Pay obiecujac im m.in.

    Samsung to nie wiem, bo w tym wypadku wszystko zależy od humoru
    producenta, natomiast Nokia powinna mieć, producent wyraźnie i bez
    żadnych wątpliwości to gwarantuje. Pewnie zrobi to później.

    Co do Apple, ciekawe jak oni to robią że stary telefon daje radę
    obsłużyć nowszy o trzy generacje system?   Weźmy taki mój tablet, co z
    tego jakby Huawei uderzył się w pierś i udostępnił najnowszego Andka dla
    niego skoro on ma tylko jednordzeniowy procesor 1GHz i 1024MB RAMu..